  • Data: 2009-09-17 20:21:15
    Temat: Re: zdjecia obraczek
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko wrote:

    > Rozumiem że podzielisz się z nami swoją wiedzą :).

    Juz się podzieliłem. Jak się o czymś nie ma pojęcia to się tego nie robi,
    tylko wynajmuje zawodowce "co umi". Fotografia przedmiotów refleksyjnych
    oraz szklanych to trudny temat, namiot bezcieniowy niewiele pomoze.

    PS: Sam chętnie bym poczytał jak to się robi, niestety większość rad w tym
    wątku jest na zalosnym poziomie i nie wnosi wiele do tematu. Niestety,
    prawdopodobieństwio, iż jakiś profesjonalista zdradzi tajniki warsztatu na
    tym formum są jednak bliskie 0.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj