  • Data: 2009-08-31 05:16:00
    Temat: Re: [zdjecia] Londyn
    Od: "KILu" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Janko Muzykant wrote:
    > Trochę nie za bardzo przekonany jestem do takich zdjęć jakich miliardy
    > się robi co roku, ale z drugiej strony miejsce z pewnością interesujące.
    > Zapraszam zatem na spacer po kolorowym Londynie:
    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/09/0.htm

    Fajne, niektore nawet bardzo. Szczegolnie kompozycyjnie, bo jednak kolory
    czasem doslownie raza.
    Co ciekawe efekt mocno zalezy od monitora - mam taki, na ktorym nie da sie
    tych zdjec ogladac, za to na innym (duzo wiekszym, choc oba TN) jest
    zupelnie OK, przy okazji zupelnie znika wrazenie nadmiaru detali.

    k,