  • Data: 2009-09-01 07:07:29
    Temat: Re: [zdjecia] Londyn
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie sie podoba, bo spojrzenie jest bardzo subiektywne.
    Jedyne w swoim rodzaju, po prostu spojrzenie Muzykanta, a nie takie jak
    u wszystkich. Traktuje to jako subiektywne obrazy a niekoniecznie
    obiektywny dokument. Takich w necie mozna znalezc mnostwo. Udalo sie tu
    pokazac cos co mnie w czerwcu sie nie udalo; zreczne pokazanie tlumow
    tlumow i jeszcz raz tlumow. Gdzie sie nie obrocisz tam ludzie.

    Jesli to nie tajemnica i nie zapomne to chetnie na jakims plenerku
    zapytam jaka droga dochodzisz do takich efektow jak na obrazie
    pierwszym. Uzywasz wylacznie PS-a czy wspomagasz sie jeszcze jakims
    innym oprogramowaniem?

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl