  • 21. Data: 2009-09-07 17:14:39
    Temat: Re: [zdjecia] Kazimierz II
    Od: Voytek <v...@k...nl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Zapraszam na projekt medialny uczyniony naprędce, na który składa się
    > muzyka własna w wykonaniu własnym

    Inspirowana utworami Możdżer/Danielsson/Fresco.
    Przyjemna muzyka i zdjęcia, przyjemnie się ogląda.

    Voytek

  • 22. Data: 2009-09-07 18:21:44
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    Janko Muzykant pisze:

    > Kazimierz II to próba pokazania drugiej twarzy Krakowskiej dzielnicy,
    > twarzy, która kurczy się z roku na rok i zamiera.

    Kurczę, byłem w Krakowie, łaziłem też po Kazimierzu... ale nic tam nie
    znam... w "kąty" się nie zapuszczałem...

    > Całość sklejona jest w formie flasha i wymaga jednobitowego łącza. Może
    > zrobię później jakiś panelik z buforem, na razie jest jak jest.

    Jak się ściągało, to nawet na 2 MB jakoś tak się dźwięk dławił/gubił...
    Jak se potem znów nacisłem plej, to już ładnie było ;)

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 23. Data: 2009-09-07 20:54:59
    Od: "Gil" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):
    węści jak nie w większości tak. Ruinę się potem remontuje (a
    > raczej architektonicznie masakruje) i robi kiczowaty hotel albo
    > mieszkanka do kopulowania, chętnie kupowane przez zachodnich
    > biznesmenków. Dużą ilość odzyskuje (?) kościół, ale generalnie z
    > przeznaczeniem na te same cele.
    > Jeśli oglądnie się tą dzielnicę ''przed'' i ''po'', to raczej co
    > wrażliwsi wolą już tą ruderę...

    Byłem tam w połowie lat 80-tych jak krótko pracowałem w Krakowie. To była
    wtedy masakra.
    Narzekanie na obecny styl troche nietrafione, gdyż ta dzielnica rozwijała sie
    kiedyś tak samo jak piszesz. Małe hoteliki dla drobnych kupców, Małe
    mieszkanka dla schadzek dla małych biznesmenów. Drobne kantorki itp. Małe
    knajpki, gdzie omawiano drobne interesy. Wszystko tak samo jak teraz. Teraz to
    się idealizuje nie wiadomo dla czego. Co ty myślisz, że ta ludność żydowska
    żyła tylko Torą i modłami? Życie było życiem i polecam pare książek o tych czaach.

  • 24. Data: 2009-09-07 21:33:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Gil pisze:
> [...]
    > żyła tylko Torą i modłami? Życie było życiem i polecam pare książek o tych czaach.

    Ależ dokładnie było jak piszesz, tylko nie wydaje mi się, żeby spuściznę
    po naszych czasach pojmowano tak samo. Myślę raczej, że często będzie
    się ją określało ''barbarzyństwo''.
    Zresztą, tak określa się dziś działania władz Austriackich XIX wieku.
    Wtedy straciliśmy mnóstwo zabytków z murami miejskimi na czele.
    Zyskaliśmy za to nowe zabytki, ale tylko dlatego, że potrafiono wtedy
    budować dobrze i ładnie. Nie można tego powiedzieć o współczesnych
    potworach, które rozlatują się rok po oddaniu.

    Gdybym sobie narzekał tak ogólnie, to byłbym po prostu klasycznym
    narzekaczem. Ale mogę rzucić kilka takich nazw jak Praga, Wiedeń, Londyn
    itd i robi się duży kontrast, tak duży, że przepala matryce, żeby nie
    było ot...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 25. Data: 2009-09-08 09:53:23
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-06 23:43:38 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > http://www.ckmedia.pl/~jankomuzykant/m/02.htm

    To ja się wyjątkowo podoczepiam ;-)

    1. Ciut przymała rozdziałka - rozumiem że to ze względów przepustowych,
    może w takim razie wersja do ściągnięcia?
    2. Montaż chwilami za dynamiczny, również ściemnianie mogłoby na
    początku postępować trochę wolniej (mniej liniowo?).
    3. IMHO w paru miejscach szerszy kąt by lepiej zadziałał.
    4. Fajne.

    de Fresz

  • 26. Data: 2009-09-08 12:41:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > postępować trochę wolniej (mniej liniowo?).
    > 3. IMHO w paru miejscach szerszy kąt by lepiej zadziałał.

    szerszym katem ja operowalem ale niestety moj material lezy chyba
    od roku nie tkniety poza tym ja nie potrafie tak jak Janko :)
    Kiedys moze wpsolnie z Jankiem zrobimy galerie Kazimierza.

    Roger

  • 27. Data: 2009-09-08 15:13:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Roger from Cracow pisze:
> [...]

    Muszę podziałać jakimiś programami do sensowniejszej kompilacji flaszów.

    No, to takie trochę na kolanie robione...

    > szerszym katem ja operowalem ale niestety moj material lezy chyba
    > od roku nie tkniety poza tym ja nie potrafie tak jak Janko :)
    > Kiedys moze wpsolnie z Jankiem zrobimy galerie Kazimierza.

    No właśnie, podzieliliśmy się ogniskowymi :)
    Kiedyś coś z tego się zrobi tylko Rogerowi się nie chce, całymi dniami
    śpi do drugiej i nic nie robi ;)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co jest ważniejsze - jakość, czy ilość?/

  • 28. Data: 2009-09-08 15:41:40
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Janko Muzykant pisze:

    > Muszę podziałać jakimiś programami do sensowniejszej kompilacji flaszów.

    może ten Swish Max sporo możliwości z tego co widać na stronie, a i cena
    atrakcyjna :). http://www.swish.pl/

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 29. Data: 2009-09-08 20:42:29
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    cichybartko pisze:

    > może ten Swish Max sporo możliwości z tego co widać na stronie, a i cena
    > atrakcyjna :). http://www.swish.pl/

    Właśnie sobie oglądam, ale nie wiem... szukam prostego,
    nieprzebajerowanego programu z osią czasu, fejdami, przenikiem, zumem...
    to wszystko. I z eksportem do flesza. Jeśli nie dostanę znacznie lepszej
    kompresji, to na nic mi to - Edit Studio wystarczy.

    Z avi najwyraźniej przy vga poniżej 1Mb nie zejdzie się, ale już zamiast
    Free Video To Flash Converter znalazłem Pazera Free Video to Flash
    Converter (cóż za fantazyjne nazwy) - ten łyka kodeki zewnętrzne i
    umożliwia sensowniejsze ich ustawienie, m.in. podwójny przebieg. Już mi
    film się tak nie ''kwadraci'' na przejściach i oczywiście wrzuciłem nową
    wersję.

    Zadziwiające, że w tym temacie internet nie sypie tak informacją, a
    właściwie wszystkie sprowadzają się do adobe. Choć w temacie foto w
    sumie też :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, co to są te kompleksy?/

  • 30. Data: 2009-09-08 21:26:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > to wszystko. I z eksportem do flesza. Jeśli nie dostanę znacznie lepszej
    > kompresji, to na nic mi to - Edit Studio wystarczy.

    Już po testach, nie dostanę - zatem żegnamy słisza.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lanza - ech, to był proszek.../