  • Data: 2016-12-26 23:58:08
    Temat: Re: zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-25 o 11:49, ToMasz pisze:
    > witam
    > chcę wbudować w telewizor albo projektor androida. ale jak tym sterować?

    Normalnie, za pomocą myszy i klawiatury (USB).

    Reszte wyciąłem bo w zasadzie to małe brednie ale mogę się rozpisać.
    Problem jest oczywiście ze zdalnym sterrowaniem przy pomocy pulpitu
    zdalnego. Bez roota na andku to nawet nie próbuj, bo masakra, żeby
    sterować PCtem androida. Odwrotnie, żaden problem. Ponadto każde
    działanie to potrzeba odpalania kompa i grzebanie. Bez sensu.

    Zobacz sobie to:
    http://www.overmax.eu/product/homebox-4-1/ używam od 2 lat i zero
    problemów. Stoi nawet na tym FTP czy WWW i wrzucam sobie z netu co chcę.
    --
    LordBluzg(R)