  • Data: 2016-12-28 22:27:15
    Temat: Re: zdalne sterowanie, zdalny pulpit android android
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no i niestety mieliście racje. po kolei.
    VNC, oczywista rzecz, na androida jest w pierdylionie odmian, ale jako
    viewer, klient nie serwer. serwery znalazłem dwa. z czego jeden wogóle
    nie działa a drugi droidVNCserver działa, naprawdę dobrze działa, ale
    zamiast obrazu na ekranie klienta mam sieczkę. da się zgadnąć w co
    kliknąć ale komfortową pracą nazwać się tego nieda. Kolejnym programem
    który działa jest phone viewer. tyle że na ekranie klienta za każdym
    razem podawać trzeba numer ip. to mnie najbardziej dobija u androidowych
    programistów. napisałeś super program, udowodniłeś że działa, więc
    poświęć jeszcze 5% zmarnowanego czasu i zrób z tego czegoś użyteczny
    sprzedawalny program - a.... po co? takie programy Jobs robił a on juz
    nie żyje
    REmo droid - niestabilny, mógłbym jeszcze tak wymieniać, ale
    odinstalowywałem jak niedziałały, bo bałem się że dwa takie programy na
    raz - "pogryzą" się
    Więc na placu boju został teamviewer. cholernie nieintuicyjny.
    Konfiguruje się go gorzej niż kompiluje debiana. jest wolny. ale to nic.
    zamula hosta. tzn jeśli host odtwarza youtuba, obraz jest pokazem fotek
    na obydwu urządzeniach. (hostem jest sgs3). Mogli by sobie darować
    jakość transmisji wideo na korzyść niezamulania hosta, ale skoro
    konkurencji brak, to nie trzeba się starać. Muszę jednak przyznać że
    teamviewer działa, jak narazie stabilnie i przewidywalnie.
    Dzięki więc za wskazówkę.
    jednak gdyby coś się zmieniło w sofcie do sterowanie jednym smartfonem z
    drugiego, dajcie znać proszę
    ToMasz