  • Data: 2009-09-03 09:04:58
    Temat: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7nt87$781$1@inews.gazeta.pl...
    > Mowa tu o akumulatorze zimnym i nie podczas intensywnego ładowania, a po
    > prostu - zamontowany w motocyklu. Skąd w nim mają sie wziąć pęcherzyki
    > powietrza?

    Gdzie było tak napisane? Napisał, że dziś zobaczył, że jest więcej
    elektrolitu w dwu celach. Tyle. Nie wiemy, czy zaobserwował to podczas
    ładowania. Czy może po dłuższej jeździe. Może ma walnięty regulator napięcia
    i mu gotuje aku? Mówiliśmy o zwiększaniu objętości elektrolitu - zwiększa
    się? Nikt nic nie mówił o warunkach :-) A do pytka: jak jest za dużo, to
    należy nadmiaru się pozbyć i nie zadawać dzicinnych pytań. Stąd mój post nt
    wrzodów na kutasie...

    --
    Grzybol