  • 1. Data: 2009-09-02 18:24:03
    Temat: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Od: "E" <W...@p...onet.pl>

    Witam
    W maju kupilem motocykl w ktorym podobno byl swierzo wymieniany akumulator.
    Moze to i prawda bo wygladal faktycznie jak nowy. Dzis patrze i widze ze w
    dwu celach jest zawyzony poziom elektrolitu. Zawyzony jest na tyle ze wg
    mnie siega prawie dekla (jezeli moge tak powiedziec). W pozostalych celach
    jest w normie. Czy nalezy cos z tym zrobic? "Odciagnac"? Czy dac sobie z tym
    spokój. Prosze o podpowiedz.

    Pozdrawiam
    Edi

  • 2. Data: 2009-09-02 18:37:23
    Temat: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "E" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziec). W pozostalych celach jest w normie. Czy nalezy cos z tym
    > zrobic? "Odciagnac"? Czy dac sobie z tym spokój. Prosze o podpowiedz.

    Edi, czy jak pojawiają Ci się wrzody na kutasie, to coś z tym robisz czy
    dajesz sobie spokój? :-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-09-02 19:21:08
    Od: "E" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "E" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Edi, czy jak pojawiają Ci się wrzody na kutasie, to coś z tym robisz czy
> [...]

    Dzieki Grzybol za cenny choc krotki (a szkoda) wyklad o kut....... Czytajac
    Twoje pytanie mialem wrazenie jakbym ogladal nowy odcinek Kapitana Bomby w
    ktorym podwladny Bomby zadaje pytania w Twoim stylu - "Panie kapitanie co by
    pan zrobil gdyby na ...... mial pan wrzody".

    A tak na marginesie to czy przed napisaniem postu pieprznales sie dobrze
    gumowym mlotkiem w pusty leb? Jezeli nie to zrob to teraz.
    Jak sie ktos grzecznie pyta, to sie grzecznie odpowiada albo zwraca sie
    uwage ze ........ . Tylko prawdziwy pustak odpowiada pytaniem na pytanie.

  • 4. Data: 2009-09-02 21:46:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "E" <W...@p...onet.pl> wrote:

    >A tak na marginesie to czy przed napisaniem postu pieprznales sie dobrze
    >gumowym mlotkiem w pusty leb? Jezeli nie to zrob to teraz.

    Myslisz ze to pomoze?

    A w akumulatorze... ja to sie nie znam, ale po mojemu cos z nim bylo
    robione nie tak.
    Normalnie to bym wzial na ladowarke i ladowal. Najlepiej na misce bo
    moze sie elektrolit nie zmiescic. Potem zlewa sie elektrolit, nalewa
    wody destylowanej i laduje, laduje, laduje. Mozna powtorzyc zlanie i
    nalanie, w zalzeznosci od cierpliwosci. Na koniec nalewa sie swiezy
    elektrolit do nominalnego poziomu.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2009-09-02 22:29:29
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "E" napisał :
    > Jak sie ktos grzecznie pyta, to sie grzecznie odpowiada albo zwraca sie
    > uwage ze ........ . Tylko prawdziwy pustak odpowiada pytaniem na pytanie.

    W przypadku ponurego zgrzybialca mamy do czynienia z uporczywym prymitywem,
    wybitnie natarczywym na grupie, na dodatek wybitnie chamskim
    śmiecio-syfiarzem. Uprasza się o nie wyciąganie z wora poprzez cytowanie. Z
    góry dzięki.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 6. Data: 2009-09-03 05:56:46
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > wody destylowanej i laduje, laduje, laduje. Mozna powtorzyc zlanie i
    > nalanie, w zalzeznosci od cierpliwosci. Na koniec nalewa sie swiezy

    Ale pieprzysz chlopie... Kupil motura z rozladowanym akumulatorem. Ktos w
    nim uzupelnil wode do kreski. Po ladowaniu wylazlo, bo zawsze wylizie.
    Kurwa, pytanie idioty. Jakiej tu odpowiedzi sie spodziewacie Jacoty
    Wojciechy i Edie? Az takie jestescie cipy techniczne?

    --
    Grzybol

  • 7. Data: 2009-09-03 06:20:14
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Jacot wydusil z siebie te slowy:

> [...]
    > wody destylowanej i laduje, laduje, laduje. Mozna powtorzyc zlanie i
    > nalanie, w zalzeznosci od cierpliwosci. Na koniec nalewa sie swiezy

    tylko po co - w przypadku za wysokiego stanu elektrolitu?!

    Przeciez nie wzial sie z powietrza. Ktos musial nalac za duzo wody, innej
    mozliwosci nie ma.
    To co Ty piszesz to odsiarczanie plyt .. ale co to ma wspólnego z za duza
    iloscia wody w celach?!

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 8. Data: 2009-09-03 06:21:00
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale pieprzysz chlopie... Kupil motura z rozladowanym akumulatorem. Ktos w
    > nim uzupelnil wode do kreski. Po ladowaniu wylazlo, bo zawsze wylizie.

    Hmm.Chcesz powiedzieć, że po naładowaniu objętość elektrolitu wzrosła i to
    tylko w niektórych celach ?
    Ciekawa teoria :)
    O ile się nie mylę, to każda cela w akumulatorze ma przelew z celą obok.
    Stawiam raczej, na to, że akumulator został "położony" na tą stronę, gdzie
    jest więcej tego elektrolitu w celach.
    Elektrolit nie wrócił do swoich cel i stąd różnica poziomów.
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 9. Data: 2009-09-03 06:43:16
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Hmm.Chcesz powiedzieć, że po naładowaniu objętość elektrolitu wzrosła i
    > to tylko w niektórych celach ?

    Tak.

    > Ciekawa teoria :)

    Może dla Ciebie tak, jeśli pierwszy raz o tym słyszysz...

    > O ile się nie mylę, to każda cela w akumulatorze ma przelew z celą obok.

    Mylisz się.

    > Stawiam raczej, na to, że akumulator został "położony" na tą stronę,
    > gdzie jest więcej tego elektrolitu w celach.
    > Elektrolit nie wrócił do swoich cel i stąd różnica poziomów.

    A ja na to nie stawiam.

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2009-09-03 06:45:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > mozliwosci nie ma.
    > To co Ty piszesz to odsiarczanie plyt .. ale co to ma wspólnego z za duza

    Jacot podal komunistyczny sposób na domowa metode regeneracji akumulatora. W
    czasach gdy byly na wage zlota. Metado gówno warta - sprawdzana. Jak byl
    trup tak bedzie trup. Pytanie pytka bylo conajmniej jak pytanie dziecka z
    podstawówki, a widze, ze jednak jest wiecej Misków którzy o akumulatorach
    maja takie same pojecie co o cumulonibusach...

    --
    Grzybol