  • Data: 2009-09-04 22:57:32
    Temat: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7nsjc$88f$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > To nie moja teoria. To zjawisko fizyko-chemiczne opisane dawno przez
    > fachowców. Wiem, że ciężko Ci się przyznac do porażki, więc będziesz
    brnął
    > tak w nieskończoność:-)

    Ja widze, w tym przypadku, Twoja porazke i brniesz dalej rozsmieszajac
    mnie coraz bardziej :)
    Niestety wymyslaniem skrajnych warunkow prawdy nie przeskoczysz.
    Pisales :
    "Ale pieprzysz chlopie... Kupil motura z rozladowanym akumulatorem. Ktos
    nim uzupelnil wode do kreski. Po ladowaniu wylazlo, bo zawsze wylizie.
    Kurwa, pytanie idioty. "

    Wyraznie z tego wynika ze twierdzisz iz plynu przybedzie po ladowaniu a
    wszyscy inni ze jesli juz to w trakcie ladowania, bo po to wszystko
    wroci do normy a pecherzyki gazu sie uwolnia z cieczy.
    Teraz macisz i odwracasz kota ogonem zamiast po mesku przyznac sie do
    pomylki. Trudno przegrywac tez trzeba umiec bo i po tym poznaje sie
    klase czlowieka.

    pozdrawiam, Leszek