  • Data: 2009-09-03 17:40:31
    Temat: Re: zawyzony poziom elektrolitu w akumulatorze offtopic
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote in message
    news:h7noqo$2ch$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Pytanie pytka bylo conajmniej jak pytanie dziecka z podstawówki, a widze,
    > ze jednak jest wiecej Misków którzy o akumulatorach maja takie same
    > pojecie co o cumulonibusach...

    Ja bym tylko chciał zwrócić uwagę na fakt, że jak się chce komuś przysrać,
    lub go ośmieszyć i używa się w tym celu trudnych zagranicznych wyrazów to
    korzystnie jest zwrócić szczególną uwagę na to, żeby w pisowni tych wyrazów
    nie robić błędów. Bo jak się robi to samemu się wychodzi na idiotę.
    Zwłaszcza, jak się w jednym wyrazie zrobi dwa błędy.

    Chmura, którą miał na myśli kolega Grzybol to prawdopodobnie Cumulonimbus.
    Piszemy go wielką literą, bo to nazwa własna i nie zapominamy o dwóch "m".

    Poziom natarczywości i agresji kolegi Grzybola właśnie przekroczył granice
    mojej tolerancji. Odnosiłem się niedawno do ilości przekleństw używanych
    przez niego. Teraz wrzucam go do KF-a. Koniec awantur, jak dla mnie.

    pozdrawiam wszystkich,

    --
    greg