  • 1. Data: 2017-04-18 14:52:17
    Temat: zawracanie na A2 wczoraj
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/p5dPX4uKDkA

    z jedenej strony idioci.
    Ale ....

  • 2. Data: 2017-04-18 15:51:08
    Temat: Re: zawracanie na A2 wczoraj
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > https://youtu.be/p5dPX4uKDkA
    >
    > z jedenej strony idioci.
    > Ale ....

    Dlaczego idioci?
    Nie widze zeby powodowali jakiekolwiek niebezpieczenstwo no moze poza
    zamieszaniem, ale to zamieszanie wynika z braku organizacji.
    I tu nasuwa się pytanie: gdzie sa służby autostradowe tudzież policja ktora
    powinna dokładnie taki awaryjny sposób wyjezdzania zorganizowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 3. Data: 2017-04-18 15:51:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 05:52:17 -0700 (PDT), Bolko napisał(a):
    > https://youtu.be/p5dPX4uKDkA
    >
    > z jedenej strony idioci.
    > Ale ....

    Ale jak sie stoi i slyszy "prosze czekac az przyjedzie ŻW nie wiadomo
    kiedy i podejmie czynnosci" to sie mysli inaczej :-)

    Popatrzcie - tam chyba akurat jest przelotka umozliwiajaca przejazd na
    druga strone (po zdemontowaniu bariery), ale przy tym ruchu z
    przeciwka ... lepiej nie probowac.

    Z drugiej strony ... jak sie juz czlowiek zderzy z wiekszymi stratami,
    to lepiej, zeby policja wszystko dobrze zbadala i spisala, bo tu o
    duze pieniadze chodzi :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-04-18 16:58:01
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Ale jak sie stoi i slyszy "prosze czekac az przyjedzie ŻW nie wiadomo
    > kiedy i podejmie czynnosci" to sie mysli inaczej :-)

    Jakie ŻW?

    > Popatrzcie - tam chyba akurat jest przelotka umozliwiajaca przejazd na
    > druga strone (po zdemontowaniu bariery), ale przy tym ruchu z
    > przeciwka ... lepiej nie probowac.

    Samemu nie, ale odpowiednie służby jak najbardziej powinny to zorganizować w
    rozsądnym czasie.

    I znowu pokazujesz, że dawno nie jechałes więcej niż kilka kilometrów drogą
    klasy A...

    > Z drugiej strony ... jak sie juz czlowiek zderzy z wiekszymi stratami,
    > to lepiej, zeby policja wszystko dobrze zbadala i spisala, bo tu o
    > duze pieniadze chodzi :-)

    Z jakiej drugiej, te co sie zderzyły to stały kilka metrów dalej DGP był

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2017-04-18 17:03:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-04-18 o 15:51, J.F. pisze:
    > Popatrzcie - tam chyba akurat jest przelotka umozliwiajaca przejazd na
    > druga strone (po zdemontowaniu bariery), ale przy tym ruchu z
    > przeciwka ... lepiej nie probowac.

    Dokładnie miałem to napisać. Chyba lepiej ruch pokierować na przeciwną
    stronę (w tył na lewo czy omijając wypadek) niż pchać po prąd

    Gdzie są służby? :-)

  • 6. Data: 2017-04-18 17:14:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 17:03:50 +0200, z napisał(a):

    > Dokładnie miałem to napisać. Chyba lepiej ruch pokierować na przeciwną
    > stronę (w tył na lewo czy omijając wypadek) niż pchać po prąd
    > Gdzie są służby? :-)

    Sluzby maja to w ***.
    Maja "wazniejsze zadania", a ludzie moga sobie postac.

    No i oczywiscie mandat moga wystawic za zawracanie.

    J.

  • 7. Data: 2017-04-18 17:17:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 16:58:01 +0200, 007 napisał(a):
    > J.F. w

    > Jakie ŻW?

    A to nie by ten wypadek z udzialem generala ?

> [...]
    > rozsądnym czasie.
    > I znowu pokazujesz, że dawno nie jechałes więcej niż kilka kilometrów drogą

    A co znow insynuujesz - ze korek jest zawsze, czy ze nigdy nie
    trafilem ?

    J.

  • 8. Data: 2017-04-18 17:18:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2017 o 17:14, J.F. pisze:

    > Sluzby maja to w ***.
    > Maja "wazniejsze zadania", a ludzie moga sobie postac.

    Dobra - założmy, że policja i strażacy mają ważniejsze zadania. Ale
    przecież jest jeszcze coś takiego jak służba autostradowa. W sam raz
    zajęcie dla nich, żeby zorganizować "odwrót".

    Shrek

  • 9. Data: 2017-04-18 17:29:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 17:18:31 +0200, Shrek napisał(a):

    > Dobra - założmy, że policja i strażacy mają ważniejsze zadania. Ale
    > przecież jest jeszcze coś takiego jak służba autostradowa. W sam raz
    > zajęcie dla nich, żeby zorganizować "odwrót".

    Widac maja wazniejsze zadania :-)

    Ot chocby ktos musi spisac uszkodzone barierki, zeby rachunek wystawic
    :-)

    J.

  • 10. Data: 2017-04-18 18:32:39
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > A to nie by ten wypadek z udzialem generala ?
    > A co znow insynuujesz

    Nie insynuuję, tylko po raz kolejny stwierdzam fakt: nie czytasz, nie
    słuchasz, nie analizujesz przedstawionych linków -- po prostu trollujesz

    Generała kierowca miał zdarzenie po 16, a w podanym linku widać 13:00
    (publikacja 17.04.2017)

    --
    'Tom N'