-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Excite <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: zawracanie (długi)
Date: Tue, 31 Aug 2010 12:09:22 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 14
Message-ID: <i5ikcj$8cq$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <i5d86q$rbm$1@news.onet.pl> <i5dspn$pl8$1@node1.news.atman.pl>
<i5e13f$ruc$1@news.net.icm.edu.pl> <i5e539$r72$1@node1.news.atman.pl>
<i5ek6s$roq$1@news.net.icm.edu.pl> <i5ffc2$418$1@node1.news.atman.pl>
<i5fl47$cmf$1@news.net.icm.edu.pl> <i5fv7j$13n$1@node2.news.atman.pl>
<i5gcm5$9t1$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
<i5ghh7$m4n$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
<i5gmd2$5cp$1@news.net.icm.edu.pl>
<hmzke7u5mqoo$.dlg@lepper.institute.com> <op.vh9oygnqvt171i@acer>
<1...@l...institute.com> <op.vh9rv1p4vt171i@acer>
<1hgakczmicjjh$.dlg@lepper.institute.com>
<i5hcd0$af5$3@news.net.icm.edu.pl>
<uykq6eojzkgi$.dlg@lepper.institute.com> <i5i71e$72v$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079022123.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1283249363 8602 89.79.22.123 (31 Aug 2010 10:09:23 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Aug 2010 10:09:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <i5i71e$72v$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2307699
[ ukryj nagłówki ]W dniu 31.08.2010 08:21, Myjk pisze:
> Najwyraźniej tak, bo na tej zawrotce są maksymalnie
> trzy pasy ruchu, a temu starasz się zaprzeczać.
> Popatrz sobie na oczy, jeśli wyobraźni braknie:
> http://emide.pl/mazda6/zawrotka.jpg
> Jak widzisz samochody mieszczą się w trzech
> rzędach z zachowaniem należytych odstępów.
> Nawet biały dostawczak się mieści bez problemu.
Masz racje jeśli chodzi o pasy ruchu. Zwrócić trzeba tylko uwagę że
białe dostawczaki jadą pod prąd. Tam jest zakaz wjazdu i linia
jednostronnie przekraczalna bo to jest zawrotka jednokierunkowa. Razem z
zawrotką pierwszą od strony Grzegórzeckiego tworzy tzw. agrafkę
http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&ms
id=100910204864911735188.00048ef28ce077b5c0759&t=h&l
l=50.059048,19.963344&spn=0.001271,0.003484&z=19
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.10 12:15 Excite
- 31.08.10 12:18 Excite
- 31.08.10 12:37 Myjk
- 31.08.10 12:39 Waldek Godel
- 31.08.10 12:51 Excite
- 31.08.10 12:57 Myjk
- 31.08.10 13:06 Waldek Godel
- 31.08.10 13:14 Excite
- 31.08.10 13:17 Waldek Godel
- 31.08.10 13:22 Waldek Godel
- 31.08.10 13:50 Excite
- 01.09.10 20:48 Adam Płaszczyca
- 02.09.10 07:50 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe