-
Data: 2010-08-31 12:51:58
Temat: Re: zawracanie (długi)
Od: Excite <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 31.08.2010 12:39, Waldek Godel pisze:
> jeżeli geniuszu kreatywnego PoRD masz na myśli TO miejsce:
> http://maps.google.pl/maps/ms?ie=UTF8&hl=pl&msa=0&ms
id=100910204864911735188.00048ef28ce077b5c0759&t=h&l
l=50.059363,19.964176&spn=0.000305,0.000683&z=21
> to zawróciłbym ustawiając się po PRAWEJ stronie łączki między jezdniami,
I nie widzisz tam linii P-3 ?
Jak byś wiedział o czym piszesz to już sam fakt że wcześniej jest
przełączka jednokierunkowa daje do myślenia że to jest chyba "agrafka"
więc i ta druga też musi być jednokierunkowa tylko o kierunku
przeciwnym. No i jest.
Druga sprawa to zakładając czysto teoretycznie że jest to przełączka
dwukierunkowa to należało by jechać przy stronie lewej. Każdy po swojej
połowie obojętnie ile pasów ruchu ona zawiera. Dlaczego tak ? Aby
utrzymać tor jazdy bezkolizyjny. Tak się uczy jeździć i takiej jazdy
wymaga się na egzaminach. Jazda przy prawej to jazda pod prąd. Napisz do
MORD'u że ty wiesz lepiej.
Obrazek do którego link już wcześniej podawałem
http://www.instruktorwkrakowie.pl/img/mapki/2.jpg
Następne wpisy z tego wątku
- 31.08.10 12:57 Myjk
- 31.08.10 13:06 Waldek Godel
- 31.08.10 13:14 Excite
- 31.08.10 13:17 Waldek Godel
- 31.08.10 13:22 Waldek Godel
- 31.08.10 13:50 Excite
- 01.09.10 20:48 Adam Płaszczyca
- 02.09.10 07:50 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=