    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zastosowanie samochodu znamy że ?
    Date: Tue, 7 Sep 2010 01:02:42 +0000 (UTC)

    Jackare wrote:

    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Nie mam problemu z niczym. Zastanawiam się nad racjonalnością wyboru
    > takiego samochodu.

    IMHO kupowanie samochodu typu SUV, takiego europejskiego małego suva z
    racjonalnością wiele wspólnego nie ma.
    Terenowe toto nie jest, bo z terenu to zobaczy może trawiasty parking.
    Wysokie, duże kółka, ciężkie - większe spalanie.
    Małe, bo byle kombi klasy C jest pakowniejsze.
    A i Fabia kombi vs Yeti miałaby spore szanse.
    Ani wygodne specjalnie, zawias nie ten, drapać się trzeba do niego.
    Że niby bezpieczniejsze? Bajki. Owszem, jakaś wielka kolubryna, ale
    taka popierdułka? Więcej się statystycznie straci na gorszej pozycji za
    kierownicą, niż zyska na wysokości.

    BTW, dla mnie optymalne są na wysokość Forester/sx4/sedici - takie
    trochę podniesione, nie trzeba się do niego "wślizgiwać", ale tez nie
    trzeba się wspinać do szoferki.

    Jedyne co w takim suvie to ew. podjeżdżanie pod krawężniki, ale do tego
    wspomniane się też nadadzą.
    A i tak ich wszystkich przebije jakaś cytryna podniesiona na maksa. Jak
    kiedyś widziałem przez co da się przejechac zwykłym C5, szkoda gadać,
    wyglądało jakby miał zwolnice zamontowane.

    --
    Pozdro
    Massai