  • Data: 2012-04-08 12:17:24
    Temat: Re: zasilacz do pc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 7 Apr 2012 23:04:07 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Całkowita nisza.

    Bo ja wiem ... jesli sklep ktory wyrosl na tanim sprzecie ma na glownej
    stronie zasilacz za 1200zl - to cos chyba jest na rzeczy
    http://www.arest.pl/

    A w ofercie zasilaczy kilkadziesiat, w tym sporo drogich. Powatpiewam czy
    chcialo by im sie utrzymywac niechodliwy sprzet

    Czyzbysmy dozyli czasow gdy zasilacz jest najdrozsza czescia peceta ?

    J.