  • Data: 2011-12-11 03:31:47
    Temat: Re: zasilacz ATX
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/12/2011 10:15 AM, Remek wrote:

    > Cudowna rada. Ciekawe dlaczego producent na to nie wpadł? Przestań bredzić.
    > Ja oczekuję fachowych porad i nie chcę czytać bzdur.
    >
    > Remek

    Producent produkuje te zasilacze do komputerow gdzie szyna +5V na dzien dobry pobiera
    spory prad, nie jest zasilacz projektowany do stabilizacji napiec bez podstawowego
    obciazenia na 5V. Nie ma tez osobnej stabilizacji dla +5V i +12V, jak nie ma
    ociazenia na +5V to +12V ni pracuje za dobrze (jak zreszta zauwazyles).

    Ludzie daja Tobie dobre rady ale ty wiesz lepiej... wiec jak wiesz lepiej to po chuj
    sie pytasz?

    Tomek