  • 41. Data: 2014-06-23 13:39:34
    Temat: Re: zasilacz
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2014-06-17 21:35, feldmarszałek tusk pisze:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=4305921572
    >
    > ten zasilacz ma filtr ferrytowy na kabelku, widać na jednym ze zdjęć,
    > czy mogę ten filtr bezkarnie obciąć i nic się nie stanie?
    >
    > w może Ktoś widział gdzieś takie gniazdko do tej wtyczki na kabel?
    >
    > P.S.
    > jebać platformę europejską
    Czy dla dobra ludzkości nie mógłbyś pomierzyć prądów zwarcia w
    pobliskiej podstacji WN ? Byłoby lepiej dla wszystkich ....
    Ewentualnie "poprawić" tego czy owego w modemie DSL, którym to
    podłączony jesteś do internetu ?

    Odpowiedź:

    Tnij śmiało. Założyli go po to, żeby go tam nie było.

    Pzdr.

    Adam

  • 42. Data: 2014-06-23 13:59:28
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    w zwarciach głowy z dupą to nikt niestety nie przebije tuska...

  • 43. Data: 2014-06-25 19:49:27
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-06-19 15:40, feldmarszałek tusk pisze:
    > po grancie dla pedałów!

    sundayman +100
    identyfikator 0

    Wchodzę w tą zabawę :-)

  • 44. Data: 2014-06-25 20:02:24
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    tylko się nie posikaj albo jeszcze gorzej...

  • 45. Data: 2014-06-25 20:17:00
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-25 20:02, feldmarszałek tusk napisał/a:
    > tylko się nie posikaj albo jeszcze gorzej...

    A ty jak często to robisz gdy piszesz swoje kretyńskie posty?

    --
    Czarek

  • 46. Data: 2014-06-25 20:40:37
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    nie częściej niż wy lizanie dupy tuskowi i gronkiewicz waltz...

  • 47. Data: 2014-06-25 20:50:57
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-06-25 20:40, feldmarszałek tusk napisał/a:
    > nie częściej niż wy lizanie dupy tuskowi i gronkiewicz waltz...

    Też to robisz? Ty świntuchu.. ;-)

    --
    Czarek

  • 48. Data: 2014-06-25 21:05:22
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    jak tam Czarek, znasz się trochę na elektronice?