  • 1. Data: 2014-06-17 21:35:02
    Temat: zasilacz
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    http://allegro.pl/show_item.php?item=4305921572

    ten zasilacz ma filtr ferrytowy na kabelku, widać na jednym ze zdjęć,
    czy mogę ten filtr bezkarnie obciąć i nic się nie stanie?

    w może Ktoś widział gdzieś takie gniazdko do tej wtyczki na kabel?

    P.S.
    jebać platformę europejską

  • 2. Data: 2014-06-17 22:00:31
    Temat: Re: zasilacz
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 17.06.2014 21:35, feldmarszałek tusk pisze:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=4305921572
    >
    > ten zasilacz ma filtr ferrytowy na kabelku, widać na jednym ze zdjęć,
    > czy mogę ten filtr bezkarnie obciąć i nic się nie stanie?

    Nie możesz bo naruszysz normy unijne !!!

  • 3. Data: 2014-06-17 22:02:36
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-06-17 22:00, Grzegorz Kurczyk wrote:

    > Nie możesz bo naruszysz normy unijne !!!

    Oj tam, oj tam

    Niech _sobie_ odetnie ;-)

    Włodek

  • 4. Data: 2014-06-18 00:49:45
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 17 Jun 2014 21:35:02 +0200, feldmarszałek tusk napisał(a):

    > ten zasilacz ma filtr ferrytowy na kabelku, widać na jednym ze zdjęć,
    > czy mogę ten filtr bezkarnie obciąć i nic się nie stanie?

    Kabel od internetu se obetnij.

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2014-06-18 06:29:17
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > P.S.
    > jebać platformę europejską

    I ciebie też.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 6. Data: 2014-06-18 10:07:13
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-06-18 06:29, Jingiel wrote:

    > I ciebie też.

    Sadzisz że zasłuzył? ;-)

    Włodek

  • 7. Data: 2014-06-18 13:51:29
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Sadzisz że zasłuzył? ;-)

    raczej nie, ale jeśli użyć kija od szczotki...

  • 8. Data: 2014-06-18 16:59:24
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    może mi Ktoś odpowiedzieć, po chuj ten ferryt i czy mogę go wywalić?

  • 9. Data: 2014-06-18 17:12:16
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > może mi Ktoś odpowiedzieć, po chuj ten ferryt i czy mogę go wywalić?

    odpowiemy, jak napiszesz trochę więcej o sobie - skąd jesteś, czym się
    zajmujesz, ile masz lat, itp.

  • 10. Data: 2014-06-18 17:28:39
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    skończyłem politechnikę warszawską i takiego kurestwa z jakim się tam
    spotkałem to nie życzę nikomu... do tego nie lubię platformy
    obywatelskiej, donalda tuska, hanny gronkiewicz waltz i Romana
    Mandziejewicza... aha leję z góry na dyrektywy wspólnoty europejskiej...

    no to ja już napisałem, teraz może Wy coś o sobie?

    P.S. Roman świetne zdjęcie, Ty to chyba jesteś jakiś dziecko kwiat,
    wolna miłość i te sprawy...