  • Data: 2009-09-02 20:29:21
    Temat: Re: zarowki
    Od: "kogutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > Eee, no to może zdecyduj się, o czym właściwie piszesz? Może chodziło o
    > świetlówki kompaktowe? Bo o świetlówkach żarówkowych to nawet Google nie
    > ma pojęcia...
    >
    > --
    > Adam Dybkowski
    >                http://dybkowski.net/
    >
    > Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.
    Tylko Ty masz problemy z nazwą jaką wymyśliłem. Pewno jesteś z tych co
    potrzebują kawę na lawę mieć podaną. Tak, masz rację pisałem o takich małych
    świetlówkach co się je bezpośrednio wkręca w typową oprawkę od zwykłej żarówki i
    świeci. Różnie to się nazywa. Ale pewno Ty uznajesz tylko urzędowe nazwy. Można
    je nazywać świetlówkami kompaktowymi, istnieje i funkcjonuje również nazwa
    żarówki energooszczędne. Nazwa świetlówka żarówkowa jest przeznaczona dla tych
    trochę inteligentniejszych. Wkręca się jak żarówkę a jest świetlówką. Na dodatek
    czasami ma kształt zbliżony do tradycyjnej żarówki. Co widzisz niestosownego w
    nazwie jakiej użyłem?