    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: zarobki w elektronice
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 20 Jul 2017 00:03:19 +0200

    Dnia Fri, 14 Jul 2017 09:38:59 +0200, ToMasz napisał(a):
    > nie. cały wątek opiera się na tym ile elektronicy zarabiają. a ja
    > twierdzę, że nie potrafią zamienić zdolności napieniądze. ja jestem
    > elektronikiem samoukiem, z wieddzą sięgającą w porywach 5% Waszej.
    > dzięki Wam odkryłem arduino. po 2 latach kilka takich układów wspomaga
    > moje życie. jeden robi za alarm. ile kosztuje alarm? Z 1000zł. a ja go
    > mam z czujkami za 100. (Ktoś z grupy naprowadził mnie na pomysł jak
    > sprawdzać czy czujka nie została docięta) Pewnej osobie w sklepie
    > założyłem powiadomienie o wejściu. niby takie coś istnieje, ale to które
> [...]

    Chyba nadal nie rozumiesz.
    Jak juz mowa o zarabianiu pieniedzy, i to we wlasnej firmie, to dzien
    bez 500zl mozesz uznac za stracony.

    I co - zrobisz alternatywny sterownik do pieca w jeden dzien ?
    No dobra, mowa byla o 3000, to moze pare dni potrwac.
    A do pralki zrobisz ? Nowa kosztuje 1500, albo i 800, to klient wiecej
    nie da.
    Masowka musi byc ... opracowac jakis uniwersalny sterownik pralek i
    tylko kabelki podlaczac ? Taki sobie pomysl.

    Alarm drzwiowy ? Dobry pomysl, ale czy zrobisz wystarczajaco tanio,
    zeby choc 1000 sztuk sprzedac ?

    Domofon/szlaban parkigowy ... tez dobry pomysl.
    A zrobisz tak, zeby dzialalo 5 lat niezawodnie ?
    Niektorzy zrobili, i teraz trzaskaja kasiore :-)

    Audiofile, o to jest dobry klient :-)
    Ale etyka/sumienie nam nie pozwala :-)

    J.