  • Data: 2017-07-20 12:35:46
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jul 2017 12:15:15 +0200, sundayman
    <s...@p...onet.pl> wrote:
    > No, mnie się nawet podoba taka konkluzja

    Skoro mam szanować twoje poglądy, to dlaczego uważasz że ocena twojej
    osoby według twoich własnych zasad jest wykluczona?

    Pisałeś że pracownicy etatowi to zombi? Pisałeś!

    Masz firmę? Masz!

    A co będzie jak przestaniesz ją mieć z jakoś tak niefortunnie?
    Zostaniesz pracownikiem etatowym czy bardziej odpowiada ci życie z
    zasiłku dla bezrobotnych?

    A co może doprowadzić do tego? M.i. możliwość, choć nieco egzotyczna,
    że nikt u ciebie nie będzie chciał pracować. I nie pytaj dlaczego. Po
    prostu tak i już.

    Więc chyba potrafisz zauważyć że twoi chłopi pańszczyźniani, czy też
    zombie, czy też żywe narzędzia (stare, rzymskie określenie), to coś
    od czego założysz. I należy o to dbać: karmić, płacić, czasem
    poklepać po plecach, a czasem odebrać premię.