  • Data: 2017-07-13 12:53:27
    Temat: Re: zarobki w elektronice
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ok7gsc$dpd$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-07-13 o 10:05, slawek pisze:

    >Zarobki nie biorą się znikąd.
    >Wiem, że ręcznie wykonany przedmiot jest często wyżej ceniony niż
    >pochodzący z fabryki, ale nie przekonasz mnie, że wykopany przez
    >niego ręcznie rów sprzedasz komuś drożej niż ten wykopany przez
    >operatora koparki?

    A to zalezy.
    Bywaja rozne obostrzenia - np nie ma miejsca na koparke, nastepna
    wolna za tydzien,
    row ma miec 5 metrow, a dowoz koparki 1200zl.

    Albo teren z multum instalacji i nie ma sily, trzeba recznie, bo
    koparka wszystko pozrywa.

    Znajomy cos mi jeszcze mowil o szerokosci rowu - kopareczka chyba
    potrafi wezszy wykopac, a wtedy mniej betonu na fundamenty trzeba.

    J.