  • 1. Data: 2010-12-17 18:50:07
    Temat: zarobki elektryka
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    byłem ostatnio u elektryka samochodowego, coś tam dłubał... pytam "no to
    ile?", on na to "no stówka"... kładę mu na biurko stówkę, a on otwiera
    szufladę, a tam kupka stówek, aż się wysypywały z szuflady... ;o)

  • 2. Data: 2010-12-17 19:11:25
    Temat: Re: zarobki elektryka
    Od: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ieg879$rlk$1@mx1.internetia.pl...
    > byłem ostatnio u elektryka samochodowego, coś tam dłubał... pytam "no to
    > ile?", on na to "no stówka"... kładę mu na biurko stówkę, a on otwiera
    > szufladę, a tam kupka stówek, aż się wysypywały z szuflady... ;o)

    A rachunki do poplacenia tez sie wysypaly ?

    --
    Picasso

  • 3. Data: 2010-12-17 19:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > "no to ile?", on na to "no stówka"... kładę mu na biurko stówkę,
    > a on otwiera szufladę, a tam kupka stówek, aż się wysypywały z

    Coz chcesz - skoro lekarzowi nie wypada wziasc mniej niz 80 zl za
    wizyte, to i elektrykowi nie wypada :-)

    Chociaz .. "Daleko od noszy":
    -co tu taka kolejka?
    -ministerstwo zazadalo dokladnego planu leczen na przyszly rok,
    wiec dalismy ogloszenie w gazecie ze ci co sie chca u nas leczyc
    musza sie zapisac jeszcze w tym roku. Od razu podaja na co beda
    chorowac, wiec wszystko wiemy.
    -ale ogloszenie to chyba drogie bylo ?
    -pobieramy oplate 17 zl.
    -dlaczego 17 ?
    -na poczatku pomyslelismy ze 10, ale Kidler powiedzial ze 17
    powazniej brzmi :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-12-19 18:48:46
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > byłem ostatnio u elektryka samochodowego, coś tam dłubał... pytam "no to
    > ile?", on na to "no stówka"... kładę mu na biurko stówkę, a on otwiera
    > szufladę, a tam kupka stówek, aż się wysypywały z szuflady... ;o)

    Kuźwa, to zostań elektrykiem!!! Za wiedzę się płaci, może wreszcie skończą
    się czasy gdy murarz zarabiał więcej niż lekarz.

  • 5. Data: 2010-12-20 13:41:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w
    > "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in
    > message
    >
    > Kuźwa, to zostań elektrykiem!!! Za wiedzę się płaci, może
    > wreszcie skończą się czasy gdy murarz zarabiał więcej niż lekarz.

    Takie czasy sie chyba juz dawno skonczyly. Murarz malo zarabia - co
    innego kafelkarz, instalator itp.

    Ale .. wiedza tych elektrykow i lekarzy jest czasem taka sobie :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-12-21 04:44:57
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]
    > innego kafelkarz, instalator itp.
    >
    > Ale .. wiedza tych elektrykow i lekarzy jest czasem taka sobie :-)

    Z tym że prawie kazdy elektryk potrafi sie wyleczyc ze sraczki albo kaca a
    niewielu lekarzy potrafi wymienic zarowke w lampce oswietlenia kabiny. Ja bym
    tak nie pzresadzal ze lekarze sa postaciami szczegolnymi i nalezy im placic tyle
    ile sobie zazycza. Jak by elektycy mylili sie tak czesto jak lekarze to chyba
    zaden samochod nie mial by wszystkich sprawnych swiatel. To nie lekzre mają
    osiagniecia a koncerny farmaceutyczne robiace lekarstwa. Niewatpliwie w penych
    dziedzinach medycyny potrzebna jest precyzja. Ale czy chirurg skladajacy
    polamane nogi jest precyzyjny. Posklada zeby w miare rowno bylo. Mit o lekarzach
    i ich nadprzyrodzonych mozliwosciach jest mocno przesadzony. Jedyne ograniczenie
    jakie mają to niewielki asortyment czesci zamiennych do czlowieka. Ale i z tym
    jest coraz lepiej. Tylko ze nie wymyslaja ich lekarze a specjalisci od techniki.
    Czesto jest to przypadek. Tak bylo z tytanowymi lacznikami do kosci. Ktos mial
    wypadek i kawalek tytanu wbil mu sie w kosc udowa. Operacja wyciagniecia byla
    ryzykowna bo cos nie gralo. Szykowali sie dluższy czas do wyjecia i jak sie
    odwazyli to zrbic to sie okazalo ze sie wbudowal w kosc. I tym sposobem sa
    tytanowe laczniki do protez i zebow. Z tym ze technologie mocowania wkladki w
    szczeke wykombinowali inzynierowie a nie lekarze. I tym sposobem dentysci kosza
    kilka tysiecy za wstawienie tulejki z dwoma gwintami w szczeke. Trwa to pewno z
    trzy razy dluzej niz wstawienie nowego gniazda pod swiece. Tyle ile wolaja nie
    jest warta ich praca. Wyrwanie zeba stowke. Zaszpachloanie dziury w zebie tez
    kolo stowki. Jak by na powierzcnie liczyc to taki od gladzi gipsowych powiniem
    brac poł miliona za metr kwadratowy, a szpachlowanie i lakierowanie blotnika tak
    ze nie widac ze cokolwiek bylo robione z piec milionow.

  • 7. Data: 2010-12-21 08:53:34
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl>

    W dniu 2010-12-21 04:44, kogutek pisze:

> [...]
    > brac poł miliona za metr kwadratowy, a szpachlowanie i lakierowanie blotnika tak
    > ze nie widac ze cokolwiek bylo robione z piec milionow.

    Witam

    To nastepna dziure w zebie zalata Ci moj kolega ktory robi gladzie na
    scianach ? Dac Ci numer ? :))))))))))

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 8. Data: 2010-12-21 08:54:07
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-19 18:48, Inead pisze:

    > "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    Chciałem wymienić radyjko firmowe w Nissanie. Sam tego zrobić nie mogłem
    bo za nic nie byłem w stanie wyciągnąć tego z szuflady. Podjechałem do
    elektryka i zaśpiewał stówkę ;))) to chyba taka zryczałtowana stawka,
    żeby wydawać nie trzeba było. Podjechałem w inne miejsce i zapłaciłem 10zł;)

  • 9. Data: 2010-12-21 10:16:52
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wydawać nie trzeba było. Podjechałem w inne miejsce i zapłaciłem 10zł;)

    Czyli nie wszyscy elektrycy zarabiają "stówkę".

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2010-12-21 10:22:29
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 21-12-2010 o 10:16:52 yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    napisał(a):

    > Podjechałem w inne
    >
    > Czyli nie wszyscy elektrycy zarabiają "stówkę".

    To był piekarz/rolnik, a nie "prawdziwy" elektryk