    Date: Tue, 28 Dec 2010 21:27:50 +0100
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zarobki elektryka
    <iequfi$7p5$1@inews.gazeta.pl> <ier6m1$5qq$1@news.onet.pl>
    <ietfvh$acc$1@inews.gazeta.pl> <ietj7a$85u$1@news.onet.pl>
    <ietsk4$ac$1@inews.gazeta.pl> <if29m7$hu1$1@news.onet.pl>
    <if4l2e$slo$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@c...googlegroups.com>
    <if4ski$lkt$2@inews.gazeta.pl> <if75jn$v71$1@news.onet.pl>
    <4d185a6b$1@news.home.net.pl>
    <4d190b5c$0$2449$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4d19d198$0$2502$65785112@news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <4d19eacf$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d19f65f$1@news.home.net.pl>

    W dniu 2010-12-28 15:37, Piotr Jurczak pisze:
    > Jesteś lekarzem ?
    Nie. Inżynierem. I nie zamieniłbym swojej pracy na pracę lekarza
    chociażby (pomijając, że obecnie jest to już fizycznie niemożliwe) ze
    względu na to ilu mądrusiów zna się lepiej na medycynie od tych, którzy
    tą medycynę studiowali. :-|
    Ja zawsze mogę w ostateczności klientowi, który lepiej wie jak coś
    zrobić, powiedzieć żeby tak to zrobił i nie tracił swojego (i mojego
    przy okazji) czasu. Lekarz jednak tak łatwo spławić pacjenta nie może (a
    przynajmniej nie powinien).

    > Większość ludzi zapisując się do lekarza, nigdy w życiu go nie widziało,
    > nie wie jak leczy, więc nie opowiadaj że liczba pacjentów jest jakimś
    > wskaźnikiem fachowości.
    A to już problem tych ludzi, komu powierzają swoje pieniądze i jakimi
    kryteriami posługują się przy wyborze lekarza. Skoro go wybrali to
    znaczy, ze spełnia on najlepiej ich wymagania. Nawet jeśli dla
    większości to kryterium to np. bliskość przychodni od domu, czy ładny
    kolor budynku.
    A poza tym sam stwierdziłeś, że już po wizycie czy dwóch możesz ocenić,
    czy ten lekarz Ci odpowiada czy nie. Prawo do zmiany lekarza też masz.
    Skoro więc pozostajesz przy swoim wyborze to potwierdzasz tym samym, że
    Twoim zdaniem to właśnie temu lekarzowi należy wypłacać część pobranych
    od Ciebie składek. Pretensje do garbatego, że ma dzieci proste?

    > Takie opowieści mógłbyś wciskać sto lat temu, teraz ludzie maja większą
    > wiedzę i wymagają od lekarza informacji o sposobie leczenia.
    A kto Ci powiedział, że ich nie otrzymują? Znów jakieś włąsne imaginacje?

    > Gdy pacjent
    > pyta dlaczego dostał takie , a nie inne lekarstwo to co mu odpowiesz ,
    > żeby się zamknął bo to nie jego sprawa czy wytłumaczysz dlaczego
    > stosujesz taka terapię?
    Ja nic, ale moi lekarze nigdy nie unikali odpowiedzi jeśli jakieś
    pytania zadawałem.

    > Ile Ci płacą za pisanie takich bredni, szeptany marketing stowarzyszenia
    > zielonogórskiego ?
    No popatrz, argumenty padły to zaczynasz insynuować? Przy okazji dobrze
    byłoby żebyś się dowiedział co to takiego jest Porozumienie
    Zielonogórskie Lekarzy (bo tak to sie nazywa - stowarzyszenie
    zielonogórskie związane z medycyną nie istnieje) i w jakim celu powstało
    i istnieje, bo jak na razie znów błysnąłeś kompletną niewiedzą.
    A - że tak zapytam retorycznie w formie malutkiej riposty - te Twoje
    historyjki, których przed sądem jednak nie odważyłbyś się powtórzyć to
    tak z czystej, bezinteresownej zawiści?
    Napisałem, że trzeba było zrobić porządek z łapówkarstwem, którego
    świadkiem rzekomo byłeś a nie walić teraz ogólnie o lekarzach jako
    łapówkarzach. A tak to wyszło na to, że narzekasz, że w naszym kraju
    pełno złodziei, ale gdy widziałeś jak kradli to bezpieczniej i wygodniej
    było udawać, że nic nie widzisz.

    > Daruj sobie złosliwości,
    O jakich złośliwościach mówisz? Napisałem, że to przykre, że masz
    kłopoty ze zdrowiem. To jest twoim zdaniem złośliwość?
    A może spójrz na to co wyżej Ty sam spłodziłeś...

    > póki nie zacząłem się leczyć nie miałem nic do
    > lekarzy i służby zdrowia, a opowieści znajomych traktowałem jak nocne
    > fantazje, nie przytaczam ich, piszę o własnych doświadczeniach.

    Z iloma lekarzami miałeś do czynienia, że uważasz, ze masz prawo
    uogólnić swoje tezy? Bo to właśnie zrobiłeś pisząc "Sytuacja w służbie
    zdrowia i polityka to dla mnie bagno na jednym poziomie a lekarze sami
    doprowadzili do swój status zawodu do takiego niskiego poziomu." Nie ma
    w tych słowach nic na temat tego, że piszesz o tych kilku (a po
    dokładniejszym wczytaniu się widać, że masz na myśli w zasadzie jeden
    przypadek) lekarzach, których spotkałeś, lecz wyraźnie mówisz o wszystkich.

    > Ja też Ci życzę zdrowia i żebyś nie musiał korzystać z usług naszej
    > służby zdrowia
    Korzystam. I nie narzekam. Uważam, że ci, z którymi mam do czynienia są
    naprawdę w porządku i nie zasługują na traktowanie ich jako oszustów,
    łapówkarzy i naciągaczy, ani na określanie mianem bagna. Tak samo jak
    nie zasługują na taką opinię prawnicy, elektrycy, policjanci i wiele
    innych grup zawodowych, nawet gdy wśród nich znajdą się kanalie,
    oszuści, łapówkarze, czy pijacy.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __