    Date: Tue, 28 Dec 2010 13:01:29 +0100
    From: R2r <b...@m...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: zarobki elektryka

    W dniu 2010-12-28 01:06, pj pisze:
    > Przypadek Radka jest trochę inny: studia ,wyjazd praca chęć
    > specjalizacji (w ire za drogo ?)
    Wszystko w życiu sprowadzasz do pieniędzy? Bo przyczyny niemożliwości
    zrobienia tam specjalizacji raczej tkwią gdzie indziej.

    > wracam do kraju dalej się uczę, i z
    > powrotem hop na wyspy. Widzisz różnicę ?

    Piszesz o czymś, o czym tak naprawdę pojęcia nie masz. Znajdź ośrodek,
    który przyjmie na specjalizację lekarza, który nie pracował w nim co
    najmniej kilka ostatnich lat. Zresztą nawet tacy niekoniecznie mają
    otwartą drogę do specjalizacji, a praktyki specjalizacyjne coraz
    częściej odbywają się na zasadzie wolontariatu.
    Zdanie Radka podważyłeś ze względu na to, ze jest związany ze
    środowiskiem. Tymczasem Ty pokazujesz coraz wyraźniej, że problematyka,
    w sprawie której chcesz zabierać głos, jest Ci znana jedynie z Twoich
    własnych mglistych wyobrażeń.

    > Nie mówiłem o diagnostyce, chociaż u moich lekarzy bardzo szwankowała,
    > raz antybiotyk tak na wszelki wypadek, potem jakieś przeciwzapalne, a
    > może warto było zrobić prześwietlenie tych p* zatok, czy analizę
    > wydzieliny.
    Z pretensjami do NFZ. To specjaliści od zarządzania w tej instytucji tak
    dysponują Twoimi pieniędzmi aby lekarzom nie opłacało się wysyłać Cię na
    badania.

    > Nie warto bo jaśnie pan lekarz musi wypisać leki takie a nie
    > inne żeby wyjechać na sponsorowane wakacje.
    Być może znasz taki przypadek. Dlaczego nie zgłosiłeś korupcji
    odpowiednim służbom? Nie chciało się? A może nie znasz, ale się domyślasz?

    > Wiedzę o której mówisz zdobywa się będąc stałym klientem
    > (podobnie jak u eletryka) Byłem umówiony na określoną godzinę, po takich
    > zagrywkach nie jestem już klientem tej pani.
    Drugie jakby przeczy pierwszemu. Wystarczy nawet jedna wizyta by
    stwierdzić, czy Ci odpowiada czy nie.

    > Zacząłem chodzić prywatnie
    > ale dużej różnicy nie widzę, ci sami ludzi te same gabinety tylko inne
    > godziny przyjęć.
    Czyli nie zmieniłeś usługodawcy i pretensje, że nic się nie zmieniło? No
    nie bądź śmieszny...

    > Sytuacja w służbie zdrowia i polityka to dla mnie bagno
    > na jednym poziomie a lekarze sami doprowadzili do swój status zawodu do
    > takiego niskiego poziomu.
    Nie, kolego. Jak w każdej grupie zawodowej znajdują się w niej osoby
    psujące obraz. Pijany lekarz na dyżurze, czy skorumpowany specjalista
    jest świetnym tematem dla mediów, który jednocześnie rozdmuchiwany
    kreuje fałszywy obraz o całym środowisku.

    > Pomyśl idziesz do lekarza, płacisz za diagnozę i wyleczenie, a nie za
    > wizytę.
    Powtarzam: organizm ludzki to nie mechanizm, o ustalonych procedurach
    naprawczych, a medycyna nie polega na tym samym co np. mechanika
    samochodowa.

    > [...] Nie potrafisz stawiać poprawnej diagnozy lekarzu,
    > przekwalifikuj się na operatora koparki ręcznej.
    Skoro ma stałych pacjentów to jednak chyba potrafi. Po co ludzie mieliby
    chodzić do takiego lekarza, który nic nie umie poza braniem pieniędzy?

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __