  • 11. Data: 2009-03-13 12:35:20
    Temat: Re: zapytanie o cb500
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 13 Mar 2009 13:30:47 +0100, Kefir <k...@r...pl> wrote:

    [...]
    > Moja rada: olej szerokim strumieniem doradcow tego typu. Zwlaszcza jesli
    > wiesz czego chcesz i miescisz sie na tym moto, nie daj sie wkrecac.
    > Chyba ze pojsc na calosc by dobrze wyjsc na fotkach lecz wtedy
    > proponuje, nisko, dlugo, fredzle, chromy, plomienie, sakwy, walki,

    Walki? Walkirie! :-)

    A tak w ogóle to jestem pod wrażeniem, komis sprzedaży motocykli a przy
    okazji salon porad estetycznych. Ciekawe, czy zapewniają też dobór
    odpowiednich ciuchów na motocykl, coby się zgrywały kolorystycznie z
    zakupionym sprzętem, kolorem włosów i żeby do oczu pasowały. ;-)
    ["A tutaj to mamy takie specjalne powiększone ochraniacze, sprawia się
    wrażenie jakby się było bardziej napakowanym"]

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 12. Data: 2009-03-13 12:42:15
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    no tak do konca to nie mam zielonego pojecia czego chce
    staram sie po porstu sluchac bardziej doswiadczonych posiadaczy dwoch kolek
    gdzies tam wyczytalem ze wlasnie cebulka z piecsetek nadaje sie najbardziej
    dla dryblasów
    wiecie jak to jest przymierzam sie siadam i wszytskie mi pasuja
    tylko ze po przejezdzeniu kilkudziesieciu godzin to co ja moge wiedziec...

  • 13. Data: 2009-03-15 23:44:58
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "strzała" napisał :
> [...]
    > kolek
    > gdzies tam wyczytalem ze wlasnie cebulka z piecsetek nadaje sie

    Moja rada jest taka - kup duży motocykl, który jednocześnie nie będzie zbyt
    mocny. Sam jest długasem i na małych CB500, GS500, XJ600 i innych tego typu
    jest mi niewygodnie i za ciasno. A na takiej np. CB750 było już całkiem
    wystarczająco miejsca, nie była za mocna choć trochę ciężka (tak mi się
    wydawało). Będą mnie zaraz krytykować, że polecam za mocny motocykl, ale
    naprawdę wygoda jest ważna i ciężko Ci będzie, przy tym wzroście, znaleźć
    zadowolenie z jazdy na kompaktowym motocyklu.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 14. Data: 2009-03-16 08:07:44
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech G. <w...@w...ursynet.com> napisał(a):

> [...]
    > naprawdę wygoda jest ważna i ciężko Ci będzie, przy tym wzroście, znaleźć
    > zadowolenie z jazdy na kompaktowym motocyklu.

    Podobnie można rozważyć Bandit'a. Wygodny dla długasów choć może ciut za mocny
    i za ciężki jak na początek ...

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 15. Data: 2009-03-16 11:54:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Rafael" napisał w wiadomości

    > Podobnie można rozważyć Bandit'a. Wygodny dla długasów choć może ciut za
    > mocny
    > i za ciężki jak na początek ...

    Jeździłeś też może starym banditem? Jestem ciekaw zdania użytkowników obu
    modeli: 600ccm i wodnej 650ccm.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 16. Data: 2009-03-16 12:19:23
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jasio <b...@g...pl> napisał(a):

    > Jeździłeś też może starym banditem? Jestem ciekaw zdania użytkowników obu
    > modeli: 600ccm i wodnej 650ccm.

    Przejechałem parę km'ów olejakiem 600cm3 z 1998 kumpla i powiem szczerze, że
    nie ma wielkich różnic, co mi się rzuciło w oczy to to, że olejak miał dość
    miękki przód, ale pewnie zmiana oleju w lagach by to poprawiła.
    A co do jazdy na wtrysku i z chłodzeniem wodą, to fajne jest to, że silnik
    szybko się rozgrzewa i pracuje w optymalnej temperaturze (szczególnie jak jest
    chłodno), a największą zaletę wtrysku odkryłem gdy tydzień temu wsadziłem
    naładowany akumulator i po jednym przekręceniu wałem silnik odpalił i zaczął
    równo pracować (nie odpalałem od listopada) :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 17. Data: 2009-03-16 12:28:50
    Od: "Rafael" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafael <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > naładowany akumulator i po jednym przekręceniu wałem silnik odpalił i zaczął
    > równo pracować (nie odpalałem od listopada) :)

    Jeszcze mi się przypomniało: skrzynia biegów pracuje duuuużo lepiej w nowym no
    i sprzęglo jest hydrauliczne - bardzo przyjemnie pracuje ...

  • 18. Data: 2009-04-01 09:58:08
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    a czy jest roznica w wielkosci miedzy cb 500 a xj 600 ??

  • 19. Data: 2009-04-01 10:41:18
    Od: t...@g...com

    On 1 Kwi, 11:58, "strza?a" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:
    > a czy jest roznica w wielkosci miedzy cb 500 a xj 600 ??

    moje subiektywne odczucie jest takie że cb500 wieksza - wizualnie z
    pozycji kierowcy
    a biorac pod uwage CB500 w pelnej owiewce do golej xj600 to juz wogole
    nie ma porownania
    Czy chodzi Ci o z wyglądu czy z parametrów technicznych (bo tu już
    takiej roznicy nie ma)
    Np stronka ktora podaje takie parametry:
    http://chudzikj.republika.pl/CB500.htm
    http://chudzikj.republika.pl/XJ600.htm
    Ale czy ta stronka prawde Ci powie to juz nie wiem

  • 20. Data: 2009-04-01 11:30:28
    Od: "strzaůa" <poor-nemo{@}wp.pl>

    > Czy chodzi Ci o z wyglŕdu czy z parametrów technicznych (bo tu juý
    > takiej roznicy nie ma)

    nie chodzi ani o wyglad ani o parametry
    caly czas krece sie wokol tematu motocykla dla dwumetrowgo mnie

    przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
    raczej z xj 600 bo jest wieksze
    stad moje pytanie