  • 1. Data: 2009-03-10 11:11:33
    Temat: Sprzęgło Keeway Focus
    Od: "gimn20093a22.poczta.onet.pl" <g...@p...onet.pl>

    Witam. Mam problem z sprzęgłem e keewayu focusie niewiem jaka dac Spręzyne
    rozporowa. Prosze o pomoc :) Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-10 12:36:03
    Temat: Re: Sprzęgło Keeway Focus
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    gimn20093a22.poczta.onet.pl pisze:
    > Witam. Mam problem z sprzęgłem e keewayu focusie niewiem jaka dac
    > Spręzyne rozporowa. Prosze o pomoc :) Pozdrawiam

    To musi jakaś ważna Spręzyna być chyba :)

    --
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2009-03-11 11:23:33
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Don Pedro pisze:

    > To musi jakaś ważna Spręzyna być chyba :)

    Znam jednego Sprezyne. Ale on to teraz tylko rowerami jezdzi. Chociaz
    kiedys mial Junaka w puzzlach...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!