  • 21. Data: 2009-04-01 11:50:26
    Temat: Re: zapytanie o cb500
    Od: t...@g...com

    On 1 Kwi, 13:30, "strzaůa" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:

    > przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
    > raczej z  xj 600 bo jest wieksze
    > stad moje pytanie

    odp: nie jest

  • 22. Data: 2009-04-01 13:51:06
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    > przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
    > raczej z xj 600 bo jest wieksze

    > odp: nie jest

    jezeli sie nie myle to probowal mi to wmowic jeden ze sprzedawcow ktory mial
    takowy na skladzie

    pytalem o cebulke wiec wysmial ten pomysl i powiedzial ze xj jest lepsze
    ladniejsze szybsze mocniejsze i w ogole naj naj naj w sam raz dla mnie jak
    na miare szyty

  • 23. Data: 2009-04-01 22:38:52
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    t...@g...com wrote:

    > odp: nie jest
    Jest. Xj 600 ma szerszy silnik, wieksze siedzenie, robi wrazenie ciezszej.

    Pozdr

    Marek

  • 24. Data: 2009-04-04 17:21:45
    Od: "VLX" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "strzala" <poor-nemo{@}wp.pl> napisał w wiadomości

    > nie chodzi ani o wyglad ani o parametry
    > caly czas krece sie wokol tematu motocykla dla dwumetrowgo mnie
    >
    > przy jakiejs dyskusjo o cb 500 padlo stwierdzenie ze powininem sprobowac
    > raczej z xj 600 bo jest wieksze
    > stad moje pytanie

    Ja mam 180 cm wzrostu, jezdze CB500 i nie zamienilbym go na XJ600, bo gdy na
    niej siedze, wydaje mi sie wrecz sporo mniejsza i jakas taka niepewna przez
    ta chudosc. Znajomy wlasciciel owej XJ (chlopak jest o glowe wyzszy ode mnie
    i jest dosc szczuply) po przymierzeniu sie do mojej CB stwierdzil, ze Honda
    jest dla niego znacznie bardziej wygodna, niz jego wlasny motocykl.

    I o to chyba chodzi - nie usiadziesz, nie bedziesz wiedzial. Ja zdecydowalem
    sie na CB500 doslownie jak tylko na niej usiadlem, a wczesniej przymierzalem
    sie do kilku 500-tek i do XJ600 i zawsze cos mi w nich nie pasowalo.

    Pozdrawiam

    VLX
    Honda CB500.
    Oczko sie popsulo. Temu motocyklu.