  • 1. Data: 2009-03-10 16:49:44
    Temat: zapytanie o cb500
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    czy ktos moze rzucic okiem na cebulke z ogloszenia:
    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M118963
    0

    motorek ladny, cena zbyt ladna?!?!
    wiec jakis haczyk musi chyba byc

    moze ktos wie cos o tej firmie ktora to sprzedaje?

  • 2. Data: 2009-03-10 17:53:12
    Temat: Re: zapytanie o cb500
    Od: "wsk125" <m...@p...onet.pl>

    > motorek ladny, cena zbyt ladna?!?!
    > wiec jakis haczyk musi chyba byc

    Witam,

    1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
    2. Nieoryginalne lusterka
    3. Brak pałąka za siedzeniem
    4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

    pzdr!

    ---
    Marcin
    VN800
    wroc

  • 3. Data: 2009-03-10 18:59:27
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 10 Mar, 18:53, "wsk125" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > 1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
    > 2. Nieoryginalne lusterka
    > 3. Brak pałąka za siedzeniem
    > 4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

    Na dodatek mowi ze zarejestrowana a blach nie widac.

    Pozdrav,
    Gonzik.

  • 4. Data: 2009-03-10 19:08:33
    Od: t...@g...com

    większej rzeźby nie mogłeś znależć :))
    gołym okiem widać hehe
    a szkiełko i oko - to już koledzy wyżej pomogli..

  • 5. Data: 2009-03-10 22:21:31
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "wsk125" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gp69eh$idk$1@news.onet.pl...

    > Witam,
    >
    > 1. Brak ciężarków kierownicy (L i R)
    > 2. Nieoryginalne lusterka
    > 3. Brak pałąka za siedzeniem
    > 4. Nioryginalne amortyzatory tył (czarne?)

    Nieoryginalna tarcza hamulcowa. Ja w mojej CB500 z przebiegiem 38kkm miałem
    wciąż oryginalną. Nowa może być efektem innego przebiegu niz podany lub
    uszkodzenia oryginalnej w trakcie jakiegoś zdarzenia.

    Poza tym kolor wydaje mi się zbyt żywy. Fabryczne malowanie w 2000r było
    ciemniejsze. Ale mogę się mylić.

    Wojtek

  • 6. Data: 2009-03-11 09:02:33
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    no i wszytsko w temacie

    wiedzy niesttey nie posiadam ale intuicja cos mi tam podpowiedziała

    bardzo dziekuje za pomoc

    cos czuje ze nie kupie tej wymarzonej cebulki

  • 7. Data: 2009-03-11 12:12:51
    Od: saj <s...@a...pl>

    Alti wrote:

> [...]

    - brak naklejek na zadupku, wyglada na malowany.
    - nie jestem pewien tez czarnych klamek

    pzdr,
    saj

  • 8. Data: 2009-03-11 12:15:05
    Od: d...@w...pl

    On 11 Mar, 10:02, "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote:

    > cos czuje ze nie kupie tej wymarzonej cebulki

    nie wymagaj rzeczy nie mozliwych..
    albo dozbierasz do wymarzonej,
    albo kupisz taka na jak Cie stac

    w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic ?

  • 9. Data: 2009-03-13 12:22:34
    Od: "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl>

    > w jakiej kwocie chcesz sie zmiescic ?

    mysle tak o jakichs 7000 pln ewentualnie 8000 pln wiec cudu nie oczekuje

    dzis bylem w komisie elta w poznaniu na glownej i powiedziano mi ze na
    cebuli bede wygladal smiesznie z powodu wzrostu

    wiec moje pytanie: jak to jest przy 200 cm ??
    bardziej od tego jak bede wygladal interesuje mnie czy bedzie w miare
    wygodnie

  • 10. Data: 2009-03-13 12:30:47
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "strzała" <poor-nemo{@}wp.pl> wrote in message

    > mysle tak o jakichs 7000 pln ewentualnie 8000 pln wiec cudu nie oczekuje
    >
    > dzis bylem w komisie elta w poznaniu na glownej i powiedziano mi ze na
    > cebuli bede wygladal smiesznie z powodu wzrostu

    Moja rada: olej szerokim strumieniem doradcow tego typu. Zwlaszcza jesli
    wiesz czego chcesz i miescisz sie na tym moto, nie daj sie wkrecac.
    Chyba ze pojsc na calosc by dobrze wyjsc na fotkach lecz wtedy proponuje,
    nisko, dlugo, fredzle, chromy, plomienie, sakwy, walki, anteny, flaga, light
    bar, sissy bar, spacerowki, podesty, szeroki laczek z tylu wiatr we wlosach
    w nosie i duzo huku z pustych wydechow (jeno ze sfoceniem tego moze byc maly
    problem).
    Acha, zapomnialbym: ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.