  • Data: 2009-05-26 15:29:07
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - świeżyzna :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:gvgtt2$c6j$1@news.onet.pl...

    > Wtedy conajmniej 100k$
    > Teraz - w 10 można się zmieścić...

    Ale teraz to do tych 10 pewnie trzeba dodac jeszcze pare razy po
    10, za teren, za maszt, za instalacje.

    Ale ja nie o tym .. 100 mln euro starczalo na 1000 BTS.
    Tak po 316km^2 na BTS, czyli jakies 10km do najblizszego gdyby
    rowno rozrzucic po kraju.

    Ile kosztowala w koncu ta koncesja na GSM900, bo moze nie warto
    bylo brac tylko budowac BTS w 1800 ?
    Szczegolnie ze troche tych 900 tez trzeba by nastawiac, wiec w
    rownych kosztach mielibysmy ponizej 10km ..

    J.