  • Data: 2009-05-27 18:22:35
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - ?wieżyzna :-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Nie pamietam, ale wydaje mi sie ze ciagle duze.
    > Tak mi cos chodzi po glowie ze wkrotce po rozszerzeniu podniesli, gdy
    > zasieg byl jeszcze w powijakach.

    Mam wrazenie ze nawet zrobili to rownoczesnie, ale takze mam wrazenie,
    ze BTSy 900 stawiali juz duzo wczesniej (niedzialajace, albo dzialajace
    w trybie testowym). Po wlaczeniu BTSow od razu pokazywali mapy zasiegu
    niewiele (jesli w ogole, nie pamietam dokladnie) gorsze niz konkurencja.
    A moze pokazywali je nawet wczesniej, tyle ze jako "obowiazujace" od
    wlaczenia 900.

    Inna sprawa jest na ile te mapy mialy zwiazek z rzeczywistoscia, tego
    nie wiem. Na pewno mieli gorszy zasieg, tu nie ma watpliwosci - ale jest
    duza szansa, ze byl on "porownywalny".

    > A 1800 wzdluz jeziora jaki ma zasieg ? :-)

    Pewnie spory, ale 900 ma spory takze w lesie, tak jak w tym przypadku
    :-) Mazury to w niewielkim stopniu jeziora.

    > Ale naprawde ladnie im poszlo, choc czasy byly troche inne.

    W kazdym razie nie tak zle. Ale dopiero za trzecim razem :-(
    --
    Krzysztof Halasa