  • Data: 2009-05-28 17:01:41
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - ?wieżyzna :-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Moja skleroza sugeruje ze kilka miesiecy roznicy bylo.
    > Ktos pamieta kiedy to bylo ?
    > Archiwum Orange ma cenniki Idea Optima z 1.03.2000

    Nie pamietam, ale Internet twierdzi, ze koncesja byla od 1.03.2000 :-)

    > Z adnotacja "Abonentom z planami taryfowymi Idea 50/150, którzy
    > podpisali zalacznik na czas okreslony przed 1.03.2000, zapewniamy
    > do konca okresu obowiazywania warunków umowy rozliczenia z
    > zachowaniem dotychczasowych stawek na polaczenia radiotelefoniczne
    > zgodnie z Cennikiem uslug telekomunikacyjnych w sieci Idea z dnia
    > 18.09.1999. "

    Jasne, w tym sensie oczywiscie przesuniecie terminu bylo dla takich
    osob. Pamietam nawet ze niektorzy twierdzili (przed 1 marca), ze takie
    osoby nie beda mogly za to korzystac z 900 MHz :-)

    > Manipulacja w owym czasie byla chyba norma - a to mapka zasiegu na
    > koniec biezacego roku, a to malym drukiem "w terenie otwartym"..

    W terenie otwartym to by nawet nie bylo tak zle IMHO.

    > Wcieli sie miedzy dwoch lepszych graczy swietnie.

    Ale jaki mieli problem? Wiedzieli jak, mieli czestotliwosci = koncesje
    (tansza niz ci dwaj), sprzet takze byl juz tanszy niz pare lat
    wczesniej, mieli pieniadze "z gory", rynek wciaz nie byl nasycony, ceny
    byly wysokie wiec nietrudno bylo konkurowac. Nie mieli zadnej bariery
    wejscia poza ew. nastrojami (potencjalnych) klientow.
    TPSA takze raczej nie byla wtedy nowym graczem na rynku.
    --
    Krzysztof Halasa