  • Data: 2011-07-01 14:47:59
    Temat: Re: zapinanie kasku
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-29 11:22, de Fresz pisze:

    > Z praktycznego punktu widzenia jeżdżenie bez kasku jest bardzo głupie i
    > ma szanse skończyć się tragicznie.

    Tak jak i chodzenie po górach - bezpieczniej jest chodzić po dolinach. A
    wiesz jak niebezpieczne są lodowce? Na szczęście jeszcze nie ma zakazu
    wchodzenia na nie. Swego czasu była taka nagonka na kaski na rowerach do
    czasu aż nie pokazano statystyk z których wynikało że jadący i nie
    jadący w kasku na rowerze umierają tak samo.

    > Dlaczego uważasz że podnoszenie
    > ryzyka tam gdzie jest to zupełnie niepotrzebne jest akurat dobrym
    > sposobem manifestowania wolności?

    Każda forma ograniczania wolności jest idiotyczna. Natomiast pod
    pretekstem "twojego dobra" można zakazać niemal wszystkiego.

    Nie lepiej wsadzić se strusie piórko w
    > dupę i paradować po ulicy?

    Ale dlaczego zabraniasz ludziom paradować z łysą głową po mieście na
    motocyklach? Jak im się to podoba to ich sprawa. Nie mam nic do tego.

    Pozdrawiam
    Rafał