eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowazapaść na rynku fotografówRe: zapaść na rynku fotografów
  • From: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Sat, 1 Sep 2012 17:08:31 +0200
    Message-ID: <5...@n...home.net.pl>
    References: <5034d981$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <503caa45$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <1tqrjgtdl5gs5$.dlg@lepper.institute.com>
    <503ccd7a$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <503db613$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e2d7d$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e462d$1@news.home.net.pl>
    <503e526d$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <503e5509$1@news.home.net.pl>
    <503e6ccb$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <5040a442$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <5040d64b$0$1302$65785112@news.neostrada.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <5041d8ff$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    <5041e495$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <5041ea40$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net> <5...@n...home.net.pl>
    <5041fe3e$1@news.home.net.pl> <5...@n...home.net.pl>
    <504212c2$0$1315$65785112@news.neostrada.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Subject: Re: zapaść na rynku fotografów
    User-Agent: Unison/1.7.9
    NNTP-Posting-Host: 78.8.111.16
    X-Trace: news.home.net.pl 1346512111 78.8.111.16 (1 Sep 2012 17:08:31 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 99
    X-Authenticated-User: m...@b...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipar
    tners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:893091
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-09-01 13:51:03 +0000, quent <q...@b...gmail.kom> said:

    > W dniu 2012-09-01 14:52, JA pisze:
    > > poleceniem
    >> przez znajomych - zadowolonych, nie poleceniem przez znajomych - nie
    >> zadowolonych.
    >
    > A to polecanie to może być np. na rodzinnych zebraniach?
    > Czy w prywatnej rozgłośni ktoś może polecać swoim słuchaczom?
    > W jak szerokim gronie już nie wolno polecać?
    > Kto i w jaki sposób to określi?
    > To oczywiście absurd.
    Jasne. Ludzkość funkcjonowała w tym absurdzie gdzieś tak przez 5000
    lat. Dopiero ostatnie 50 lat zmądrzeli i piorą mózgi wszystkim dokoła.
    Coś co jest publicznie dostępne jest sferą publiczną, a w sferze
    publicznej jest zakaz. Koniec kropka.
    Masz sklep, możesz mieć szyld na sklepie.
    Wszystko się da zrobić.
    Prawda jest taka, że posiadacze zbyt wielkiej ilości dóbr, wymyślili
    sposób, by pozbawiać dóbr tych co są mniejsi słabsi głupsi itd. itp.
    Więc nie pozostaje nic innego jak im tego zabronić prawem. Skoro stali
    się tak chciwi. że aż sutki bolą, trzeba im pałą z łbów to wybić.
    >
    >
    >> To są zdrowe zasady wolnego rynku.
    >
    > Tyle, że to już NIE JEST rynek wolny.
    Jest wolny, bo silny nie zjada słabego. Obecnie to jest rynek silnego.
    Czyli właśnie NIE JEST wolny.
    >
    >> W tym momencie może się okazać, że to co do tej pory było drogie bo
    >> markowe - mocno reklamowane, może być tańsze. Nie będzie tak tanie jak
    >> badziew, ale klient ma do wyboru jakość vs cena. Obecnie wybiera bo mu
    >> się wmawia, że jest to dobre.
    >
    > A jak rodzina wmawia? A jak znajomy? A jak nieznajomy?
    > Kto miałby racje?
    Ten do kogo masz większe zaufanie. To dość elementarne. Jeżeli rodzina
    poradziła Ci że ten aparat jest dobry, a okazał się dla Ciebie nie
    dobry, więcej ich nie posłuchasz.
    Poza tym żaden z wyżej wymienionych nie ma interesu INTERESU w tym byś
    kupił coś co nie należy do nich.
    Poza tym podważasz sens tego co funkcjonuje od tysięcy lat. Pytania się
    o radę osób do których ma się zaufanie.

    > Kolejny absurd.
    Przemyśl to.
    >
    >> Każdy pyta, jaki tani ale dobry.
    >
    > No i znów - kto miałby mieć monopol na udzielanie *dobrych* opowiedzi?
    > Nawet tu na grupie, niby sami znawcy, a zdania podzielone.
    Ale nikt nie wpłynie na potencjalnego kupca. Dzięki temu, że są
    podzielone, koniec końców każdy musi wybrać sam.
    Oczekujesz że ktoś Cię za rączkę poprowadzi w jedynie słusznym kierunku.
    Właśnie to jest problem obecnych konsumentów. Nie używają własnego rozumu.
    >
    > W normalnym systemie reklama swoje a portale tematyczne (dpreview i
    > inne) swoje.
    Dopuki nie jest to swoje sponsorowane. I dupa z całego swoje.

    > Można zdać sobie trudu kwerendy po sieci i wyrobić sobie zdanie.
    Guzik z pentelką. Masa utrzymująca ten układ nie zadaje sobie w ogóle
    trudu. Kupuje to co jest akurat reklamowane.
    >
    >
    >> Reklama oszukuje nie zorientowanych
    >> klientów, wmawiając im, że produkt jakiś tam jest dobry. Nikt nie
    >> reklamuje, że ma zły produkt.
    >
    > Klient musi dbać o siebie sam. Poprosić kogoś zaufanego o poradę ewentulanie.
    No widzisz, właśnie zrozumiałeś na czym to polega.
    Brak prania mózgów przez reklamę i ludzie którym ufasz.
    >
    >
    >> Doskonałym przykładem wręcz kłamstwa reklamowego jest Calgon do pralek.
    >> Kamień kotłowy nie osadza się w temperaturach niższych niż temperatura
    >> wrzenia, a żadna pralka wody nie gotuje.
    >
    > Głoś tę prawdę więc.
    > Załóż portal tematyczny w którym będziesz obalał takie pralkowe mity.
    > Jeśli jest na to rynek to na tym zarobisz!
    A tak merytorycznie? Masz jakieś uwagi? Bo nie mam ochoty zarabiać na
    tym. Napisałem tylko jeden z przykładów do czego służy reklama.
    Brakło Ci argumentu?
    >
    >> Żarówki energooszczędne. Kosztują tyle, że ich zakup nie zwraca
    >> potencjalnych wydatków na energię.
    >
    > Tu już jest problem bo rządy siłą wprowadziły tę regulację.
    Jednak dostrzegłeś, że nie wszystko w tym WOLNYM rynku jest WOLNE? Jest
    tego więcej.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam
    JA
    www.skanowanie-35mm.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: