    Date: Wed, 22 Aug 2012 16:36:28 +0200
    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zapaść na rynku fotografów

    W dniu 2012-08-22 15:07, quent pisze:
    > Obserwuje to już od jakiegoś czasu w kwestii foto reklamowego, którym
    > m.in. się zajmuje. Ale teraz widzę to już w drastycznej formie,
    > przynajmniej w moim mieście. Wszystkie chyba zakłady foto, które robiły
    > zdjęcia studyjne zostały zamknięte.

    Popyt - podaż - konkurencja doskonała (o którą tak zabiegasz :)
    A tak serio - od lat mówię, że robić ładne zdjęcia potrafi każdy po
    dwudniowym przeszkoleniu. Trudno, żeby taka czynność była dobrze opłacana.

    > Ludzie zostali z masą bardzo drogiego sprzętu foto...

    Który z dnia na dzień zbliża się cenowo do wszelkich analogów.

    > Zastanawia mnie jak to się dzieje, że takie np. Elfo jeszcze sprzedaje
    > swoje prod.

    Wciąż na sesje w studio da się jeszcze laskę wyrwać.
    A tak serio - ludzie jak nigdy dotąd lubią gadżety, a oświetlenie
    studyjne często pod to podchodzi.

    A przy okazji, zastanawiam się, czy nie wrócić do ślubów. Nikt już nie
    robi normalnych zdjęć więc jest nisza. Przy okazji jest na waciki...

    --
    pozdrawia Adam
    /to jest coś takiego do wszystkiego i niczego, że ja nie wiem, co to