  • Data: 2011-10-07 15:53:56
    Temat: Re: zaniżone odszkodowanie oc - co dalej
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wiesiaczek" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j6muvn$7nb$1@news.onet.pl...
    > Miałem wiele okazji otrzymać ubezpieczenie i jakpoś nie zauważyłóęm, żebym
    > dokładał do interesu.
    > Wręcz przeciwnie, bez żadnych kobinacji dostałem za skasowane
    > auto więcej niż oferowano mi rok wcześniej pzred wypadkiem. Przy tym nawet
    > palcem nie kiwnąłem, żeby reklamować czy odwoływać się.
    >
    > Inna sprawa, gdy ktoś chce za jakiś zardzewiały wrak otrzymać nowe auto.
    > No, ale to już ten ktoś ma coś z głową i to jest jego problem.

    jeśli Octavie z 2007 roku nazywasz wrakiem to ja więcej nie mam nic do
    powiedzienia.
    Jeśli za malowanie błotnika kwote 100 zł uważasz za wystarczającą to też nie
    mam nic do dodania
    Jeśli uważasz, ze lampa do tego samochodu za 83 zł to adekwatna kwota - to
    tym bardziej nie mam już nic do dodania.

    Po kiego grzyba pierdzielisz o zardzewiałym wraku?
    Owszem bo takiej wycenie to on może stać sie zardzewiałym wrakiem.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl