  • Data: 2010-01-08 23:14:56
    Temat: Re: zanim kupisz u szarego importera - warto przeczytać
    Od: "maciek&dorotka" <z...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości

    > Kilka uwag:
    > Jak sie kupuje u "niezaleznego" importera - zwlaszcza zza oceanu to
    > podejmuje sie ryzyko. Chcesz kupic tanio - licz sie z takimi akcjami,

    no nie do końca sie zgodzę. Tzn, pewnie masz rację, ale tak nie powinno być.
    Kolega nie kupił moto na bazarze tylko od firmy która ma siedzibę, historię
    i stara się przekonać klientów, że jest duża i poważna.

    > Zaden przepis nie zmusza gwaranta do opisu naprawy gwarancyjnej - wpisy sa
    > robione w protokol w celu rozliczenia naprawy z gwarantem ale nie
    > spotkalem sie zeby bylo to w ksiazce gwarancyjnej

    nie wiem jaki jest przepis. Ale jeszcze nie słyszałem żeby ktoś odmówił
    takich informacji. Naprawiałem moto w ramach gwarancji i dostałem PEŁNĄ
    informację co zostało wymienione. Tak samo było z samochodem. Sprawa oleju
    została przywołana jako dowód na to, że gwarant mijał się z prawdą
    twierdząc, że naprawił silnik w ASO a nie dla tego, że ktoś nie lubi motula.

    --
    pozdrawiamy,