  • Data: 2010-01-10 08:01:22
    Temat: Re: zanim kupisz u szarego importera - warto przeczytać
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    ***"maciek&dorotka"
    no nie do końca sie zgodzę. Tzn, pewnie masz rację, ale tak nie powinno być.
    > Kolega nie kupił moto na bazarze tylko od firmy która ma siedzibę,
    > historię i stara się przekonać klientów, że jest duża i poważna.

    Tak oczywiscie i firma nie olala go tylko uwzglednila reklamacje. A wiesz co
    mogla zrobic??? Powolac "swojego" rzeczoznawce ktory by po "licznych
    ekspertyzach" stwierdzil ze moto bylo uzywane niezgodnie z przeznaczeniem. A
    wtedy pozostaje tylko droga sadowa gdzie wielu tych tzw "rzeczonawcow" jest
    bieglymi.
    To oczywiscie skrajna mozliwosc ale sie zdarza.

    *** nie wiem jaki jest przepis. Ale jeszcze nie słyszałem żeby ktoś odmówił
    takich informacji. Naprawiałem moto w ramach gwarancji i dostałem PEŁNĄ
    informację co zostało wymienione. Tak samo było z samochodem.

    Oczywiscie bo oficjalny dealer chcial sie pochwalic i byc OK zebys n.p. nie
    poskarzyl sie na niego w centrali.
    Ale uwierz mi na slowo ze wiekszosc klientow g obchodzi co sie zepsulo -
    chca miec auto naprawione szybko i solidnie.

    ***Sprawa oleju została przywołana jako dowód na to, że gwarant mijał się z
    prawdą
    twierdząc, że naprawił silnik w ASO a nie dla tego, że ktoś nie lubi
    motula.

    Jestes pewnien ze w calej europie Suzuki stosuje olej jednej marki???
    Bo z tego co wiem zalezy to od umowy z dostawca jaka zawarl generalny
    importer.
    I tak n.p. jeszcze kilka lat temu w Yamaha Poland wszystko oprocz Arala bylo
    be...

    --
    Tytus
    żółta motorynka