    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: zamiast lustra
    Date: Wed, 06 Jan 2010 14:52:15 +0100

    zoor pisze:

    > Kiedys robiłem fotki kompaktem i najbardziej przeszkadzała mi w nim
    > zwłoka (od nacisniecia do pstryknieciamijało tak dużo czasu, że pies
    > potrafił 2 razy zmienic pozycje). Dopiero po zakupie lustra zobaczyłem
    > dodatkowe plusy takie jak GO, akceptowalne wysokie iso, zalety raw.

    Ależ zaletą kompaktu jest właśnie GO! Duża GO!. Ustawiasz na MF na
    obiekcie mniej więcej 2-3metry od ciebie i robisz bez AF. Jest szybciej
    niż w lustrzance.
    Wady są takie same, jak zalety - duża GO. U cioci na imieninach, przy
    stole, duża GO też będzie zaletą, bo nie będziesz musiał się bawić z
    monstrualnymi przysłonami i wysokimi iso, żeby nie musieć wybierać, na
    kim skończy się GO.
    Kompakt jest świetnym uzupełnieniem lustrzanki, ale rozumiem, że ty
    szukasz czegoś tańszego, aby nadal robić zdjęcia. Ja bym się
    zainteresował na twoim miejscu albo jakimś Canonem IxUSem, albo serią
    PowerShot SXxxx

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.