  • 11. Data: 2010-01-25 09:30:30
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    J.F. pisze:

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego
    > mrozu.

    Touareg V6 TDI odpalil, zaraz ide 1.9TDI odpalac ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 12. Data: 2010-01-25 09:44:44
    Od: n...@o...pl

    WItam serdecznie.

    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    Białystok, a właściwie pod Białymstokiem. 8:00 na termometrze -32st.C.
    Nissan X-Trail, roczny 48kkm. Kręci nie odpala. Pieprzony traktor na mazut!
    Wiedziałem, że tak musi być bo nie ma cudów. Nie pomogło porządne rozgrzanie
    ("wycieczka" 140km.) przed północą, kiedy było jeszcze -27st.C.
    Tankowany wyłącznie na Statoil, cała zima z dodatkami...
    Benzynowy CR-V nie miał problemów w takich warunkach.
    Pozostałe nie CR, odpaliły.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 13. Data: 2010-01-25 09:46:09
    Od: n...@o...pl

    ....aha, Foczka 1,6 Tddi, 2008 kolegi, garażowana odpaliła ale w czasie jazdy
    kontrolka silnika i ledwo jedzie.

  • 14. Data: 2010-01-25 09:52:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:hjjjrl$1rm$1@news.onet.pl...
    Czarek Daniluk pisze:

    > PS:
    > Wczoraj użyczałem prądu Pandzie multijet, niestety 50Ah odmówiło
    > współpracy pewnie ze starości.
    > Dzisiaj w robocie kolega mówi że jego Doblo multijet zaskoczyło za 2gim
    > razem.

    2 pandy multijet nie odpaliły, obie przebiegu pewnie nie mają większego
    jak 20.000 km ;)

    Ale aku padł i nie dało zakręcić wałem czy aku padł dopiero po dłuższym
    kręceniu bo nie chciał zapalić. Jak to pierwsze to nie jest to wina silnika
    czy jego złej konstrukcji

  • 15. Data: 2010-01-25 09:52:49
    Od: juhass <j...@p...fm>

    Punto 1.2 8v. W niedziele rano odpaliło ale z problemami (mało prądu),
    dzisiaj do pracy dojechałem autobusem. :/ Aku do wymiany już w sumie,
    ale jak niema mrozów po -20 to jeszcze kręci w miarę ok...

    --
    Pozdrawiam:
    juhass

  • 16. Data: 2010-01-25 09:56:17
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?
    >
    > na pl.reg.wroclaw znalazl sie jeden :-)
    >

    > A moj odpalil bez problemow, w koncu nie bylo jeszcze prawdziwego

    punto 1.9 JTD dla niewiedzących CR odpalił bez problemu.

    --
    krzysiek82

  • 17. Data: 2010-01-25 09:58:37
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hjjdjg$ajg$1@omega.artcom.pl...

    > Hehe, wczoraj i dzisiaj na osiedlu stalo wiele autek z silnikiem diesla,
    > ktore nie mogly odpalic i chyba tylko jeden bezyniak ale to zaliczyl pad
    > aku :-) Najsmieszniejsze jest to ze stare auta jak 10 letnia zaba
    > zony(benzyna) z 6 letnim aku, stare uno, stare punto, stare polo, saxo,
    > stary golf II i vectra czy beczka nawet z dieslem pod maska odpalaly a
    > takie cuda jak nowe(2-3 latki) megane, outlander, vw transporter, audi a4,
    > alfa 147, vectra, mondeo nie daly rady. Zliczaly pad aku albo paliwo bylo
    > " niezimowe" :-)

    No właśnie. :) Ja mam poloneza z LPG, akumulator z hipermarketu za 180 zł,
    jedyne zimowe usprawnienie (poza oponami) to kawałek tektury zatknięty za
    chłodnicę, nie dbam o to auto za bardzo bo nie lubię samochodów ogólnie
    (sens jego posiadania jest taki że zwinęli mi pociągi na trasie do
    narzeczonej)... a pali mi bez problemów przy tych -20 stopniach i obojętnie
    mu na którym paliwie. :)

    --
    pzdr, Eli

  • 18. Data: 2010-01-25 09:59:56
    Od: "szwagier" <k...@p...fm>

    moja Octavia 1,6 benzyna odpalila z miejsca.
    mamuski Clio 1,2 benzyna odpalil z miejsca.
    ojca Lanos 1,5 benzyna odpalil z miejsca (aczkolwiek aku spedzil wieczor w
    domu na doladowaniu)
    Audi A6 3,0 TDI sasiada nie odpalilo. a taki ladny byl, niemiecki... ;)

    szwagier

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

  • 19. Data: 2010-01-25 10:00:07
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > to komu dzis diesel przestal jezdzic ?

    Diesel.... mojej zony Fiesta benzynowa 1,3 nie dala rady
    ;-). Auto 3-letnie, a aku juz umiera :-(. W sobote palilo i
    jechalo normalnie, wystarczyly dwie noce i jeden dzien bez
    ruchu ;-). Nawet swiatla sie nie pala, ledwo zarza tylko...
    Zaraz musze jechac pod dom i cos wykombinowac ;-)

  • 20. Data: 2010-01-25 10:13:55
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Eli pisze:
> [...]
    > na trasie do narzeczonej)... a pali mi bez problemów przy tych -20
    > stopniach i obojętnie mu na którym paliwie. :)

    czyli sprawdza się reguła, im prościej tym lepiej :)

    --
    krzysiek82