  • Data: 2010-01-27 13:14:18
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: marko <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mój focus '06 100 kkm 1,8 TDCI (115 KM) po tygodniu stania na parkingu
    przy lotnisku w Pyrzowicach - o 1 w nocy (nie wiem ile było tak na
    prawdę - celnicy mówili że -27 - w domu godzinę później miałem -23)
    po tygodniu stania odpalił od razu - bez różnicy w stosunku do
    "normalnych" temperatur. Tankowane tylko na STATOIL - ostanie 3
    zbiorniki GOLD coś tam. Dla porównania bodajże 4 lata temu na lotnisku
    w Balicach przez tydzień stał mój prywatny golf III 1,9 GTD rocznik 93
    (190 kkm) - termometr lotniskowy pokazywał po wyjściu z samolotu -29 -
    do auta wchodziłem przez bagażnik bo wszystko pozamarzało - dwa
    podgrzania i zapalił od razu. Fakt że przez całą drogę wskazówki
    obrotomierza i prędkościomierza były na 0, żadne LCD nie działało a w
    pewnym momencie zapaliła się kontrolka oleju - ale auto jechało bez
    problemów (a tak tylko dodam że tydzień wcześniej jechałem na lotnisko
    golfem ze swoim szefem któremu 3 letni ML nie odpalił... i prosił
    żebyśmy moim pojechali ;P)

    Marek