  • Data: 2010-01-26 11:26:53
    Temat: Re: zamarzniety diesel
    Od: "s...@c...smieciomailomnie.pl" <s...@c...smieciomailomnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jan 2010 01:56:10 -0800 (PST), Przemek V
    >Jeszcze mi się przypomniało z ciekawostek:
    >
    >- Zawieszenie tylne w beemce skrzypi jak w 30letnim Żuku, do tego
    >stopnia, że dzieci wstydzą się wysiadać z auta przed szkołą ;). Już
    >raz skrzypiało i na jesieni zostało nasmarowane ale problem wrócił.
    >
    >- Dzisiaj po lekkim nagrzaniu na postoju na luzie przez 10 minut i
    >następnie wyzerowaniu komputera, na odcinku 15 km. do centrum Warszawy
    >pokonanym w 25 minut spalanie wg kompa wyniosło 16.5l/100.
    >
    >- Nawet po tych 25 minutach jazdy nie da rady uzyskać buchającego
    >ciepła z nawiewów jak w większości aut. Leci coś pomiędzy letnim a
> [...]

    Hmmm... mnie w dyszlu zamarzlo radio - zaczelo skrzypiec i wydawac
    dzwieki jakby mialo spalona koncowke mocy. Po 40-minutowym grzaniu
    ozylo. Odpalany na mrozie przez kilkanascie sekund telepie sie jak
    eplieptyk.

    Sturbiala benzyna w aftamacie odpala od strzalu, ale przez pierwsze
    kilka minut getriebe robi mocne sceny.

    Sturbialej benzyny z autronikiem w poszperowanej osce przez ostatnie
    dwa tygodnie nie ruszalem. W weekend zobacze, kable i tak beda w
    rezerwie ;)

    ATSD witam po latach ;)
    pzdr/S