  • 21. Data: 2015-07-16 09:15:50
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Wed, 15 Jul 2015 15:07:49 +0200, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:

    >Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci ją
    >zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

    Swoją drogą od kilku dni można płacić zwykłym przelewem na alli:
    http://antyweb.pl/za-zakupy-na-aliexpress-zaplacisz-
    jeszcze-prosciej-przelewem-ze-swojego-banku/

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-07-16 10:03:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 09:03, Chris pisze:

    > to może niech to udowodni i pokaże dokument przyjęcia i wydania.

    LOL, śmieszny jesteś ;)

    Ty sobie kupuj Pentagrama, ja odniosę się do forum z poszkodowanymi:
    http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,2672500023,ti
    tle,pentagram-tab-7-6-wada-seryjna,forumthread.html

    ot, chociażby:

    (data postu: 30.10.2014) ja oddałem do serwisu 15 sierpnia, do dziś nie
    ma. Dzwoniłem ze trzy razy do pentagramu i nic, w naprawie [...]

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-07-16 11:22:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 10:03, Liwiusz pisze:

    > LOL, śmieszny jesteś ;)

    Sam jesteś śmieszny, podaj dokładne dane sprzedaży i ilości reklamacji z
    uwzględnieniem czasu pobytu w serwisie.

    > Ty sobie kupuj Pentagrama, ja odniosę się do forum z poszkodowanymi:
    > http://www.orange.pl/fid,4002278347,id,2672500023,ti
    tle,pentagram-tab-7-6-wada-seryjna,forumthread.html

    Każda firma ma takie wpisy, wiesz ile ja widziałem telefonów SONY
    wracających do serwisu a firma ma dobrą opinię.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2015-07-16 12:12:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 11:22, Chris pisze:

    > Sam jesteś śmieszny, podaj dokładne dane sprzedaży i ilości reklamacji z
    > uwzględnieniem czasu pobytu w serwisie.

    A po co? I tak nie uwierzysz. Zresztą maile z tamtego roku mam już
    wykasowane.

    tle,pentagram-tab-7-6-wada-seryjna,forumthread.html

    > Każda firma ma takie wpisy, wiesz ile ja widziałem telefonów SONY
    > wracających do serwisu a firma ma dobrą opinię.

    Ale o co ci chodzi? Opisałem swoje doświadczenia, pokazałem, że nie
    jestem sam, każdy oceni wedle siebie. Ja już pentagrama nie kupię.

    Jak ci to nie przeszkadza, to sam kupuj, w końcu firma na jakichś
    jeleniach musi zarabiać.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2015-07-16 12:40:09
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 12:12, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Ale o co ci chodzi? Opisałem swoje doświadczenia, pokazałem, że nie
    > jestem sam, każdy oceni wedle siebie. Ja już pentagrama nie kupię.

    Podałem przykład firmy która jest znana i szanowana co nie znaczy że jej
    produkty nie trafiają na gwarancję z różnych powodów.
    Ja też napisałem swoje doświadczenie z Pentagramem jak reklamowałem HUB
    HDMI i wróciło pismo o nienaprawialości po tygodniu od odesłania.

    Żeby kogoś osądzić potrzeba są FAKTY jak wielkość sprzedaży, ilość
    reklamacji, czas wykonania usługi gwarancyjnej .. powiedzmy że sprzedało
    się tych tabletów 20 tyś ale wróciło tylko 500 sztuk w tym 50 osób jest
    niezadowolonych z obsługi to i tak ilość zadowolonych jest zdecydowanie
    powyżej normy a my Polacy w genach mamy marudzenie jak to
    źle jak to niedobrze i że wszyscy tylko nas chcą wydymać :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2015-07-16 14:24:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "dizel" <x...@x...xx> wrote in message
> [...]
    > rozliczaną w usd, przed transakcją ładujesz tą kartę odpowiednią kwotą
    > i po transakcji można z powrotem karte wyzerować przelewając pozostałą

    Ile kosztują takie karty wirtualne w mbanku?

  • 27. Data: 2015-07-16 14:47:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 12:40, Chris pisze:
    > Żeby kogoś osądzić potrzeba są FAKTY jak wielkość sprzedaży, ilość
    > reklamacji,

    Nieprawda. Nie będę 20 razy źle obsługiwany, aby za 21 razem stwierdzić,
    że to zła firma. Szansę ma się tylko jedną.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-07-16 14:47:41
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Ile kosztują takie karty wirtualne w mbanku?
    Mam dostęp do google:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ekarta-wirtu
    alna/

    --
    marfi

  • 29. Data: 2015-07-16 14:49:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Wed, 15 Jul 2015 09:38:45 +0200, w
    <n...@4...com>, dizel <x...@x...xx>
    napisał(-a):

    >Ale wiesz, że jeżeli przyjdzie jakieś obciążenie na tą kartę i tak bank ci
    >ją
    >zdebetuje? Wirtualna karta to wirtualne bezpieczeństwo...

    To nie jest karta debetowa ani kredytowa - gdy brak środków nie da się
    zapłacić.

    --
    marfi

  • 30. Data: 2015-07-16 14:52:25
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > no tak tylko że w moim pop. banku nie można tego ustawić. Co ja tam
    > jeszcze robie? :/

    To założ sobie kartę wirtualną, np. BZ WBK. Karta działa jako prepaid. Ile
    na nią wlejesz, tyle z niej wykorzystasz. Może mniej wygodne, ale jak masz
    lęki przy korzystaniu z tradycyjnej, to jakoś przebolejesz tą małą
    niedogodność.

    Wiwo