  • 31. Data: 2015-07-16 14:56:19
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 14:47, Liwiusz pisze:

    > Nieprawda. Nie będę 20 razy źle obsługiwany, aby za 21 razem stwierdzić,
    > że to zła firma. Szansę ma się tylko jedną.

    Reklamowałem telefon SONY Z2 i dostałem odmowa ZALANY, powtórna
    reklamacja już z adnotacją dystrybutora VIP (itp.) i telefon wymieniony
    na nowy (też uszkodzony ale nie mam czasu odesłać).
    Znaczy że mam się zrazić do firmy SONY że olewają klienta a jedynie uda
    się coś załatwić przez znajomości .. mi tam dalej się podobają ich
    produkty i będę ich dalej używał (tel, tablet, ps4).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2015-07-16 15:59:44
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 14:56, Chris pisze:

    > Znaczy że mam się zrazić do firmy SONY że olewają klienta a jedynie uda
    > się coś załatwić przez znajomości .. mi tam dalej się podobają ich
    > produkty i będę ich dalej używał (tel, tablet, ps4).

    No, to twardy jesteś. Ja bym już raczej podziękował firmie Sony przy
    takim podejściu (najpierw olewamy, a potem - po znajomości - olewamy
    jeszcze raz)...

  • 33. Data: 2015-07-16 16:19:03
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 15:59, kosmos pisze:

    > No, to twardy jesteś. Ja bym już raczej podziękował firmie Sony przy
    > takim podejściu (najpierw olewamy, a potem - po znajomości - olewamy
    > jeszcze raz)...

    Odpowiadają mi ich produkty a że trafiłem na 2 x zwaloną sztukę .. pech
    :( teraz jest uszkodzona przednia kamera (kolorowa plama na 1/4 ekranu)
    i mogę z tym żyć co nie znaczy że nie będę reklamował tego.

    Ogólnie serwis SONY (W-Support) czy Samsung/HTC/NOKIA itd (Regenersis
    czy jak im tam) mają bardzo słabe opinię ale gdzie by nie spojrzeć to
    produkty ich marek ma każdy.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2015-07-16 23:17:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Thu, 16 Jul 2015 14:52:25 +0200, "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    wrote:

    >To założ sobie kartę wirtualną, np. BZ WBK. Karta działa jako prepaid. Ile
    >na nią wlejesz, tyle z niej wykorzystasz. Może mniej wygodne, ale jak masz
    >lęki przy korzystaniu z tradycyjnej, to jakoś przebolejesz tą małą
    >niedogodność.

    Interesując się zakupami na alli czytałem że ta karta zbytnio nie
    nadaje się do takich zakupów, teoretycznie tak, ale w praktyce są z
    nią jakieś problemy przy zakupach.
    Niestety nie jestem w stanie na dzień dzisiejszy podać źródła.
    Między innymi na telchina o tym chyba pisali.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2015-07-16 23:54:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" mo8024$o5m$...@n...news.atman.pl

    > A po co? I tak nie uwierzysz. Zresztą maile z tamtego roku mam już wykasowane.

    (1)
    FujitsuSiemens -- około tygodnia, co najmniej dwa razy, z tym,
    że za drugim razem sprawa utknęła w miejscu na 2 dni.

    (2)
    Acer -- też około tygodnia. Jak zrozumiałem -- samolotem do Czech i z powrotem.

    Licząc czas przesyłania i czas testowania -- zdecydowanie nie ociągano się,
    zwłaszcza FS narzucił tempo ekspresowe! Powiedziałbym nawet że to praca
    w stresie. :) IMO -- w niepotrzebnym stresie. (ale co kto lubi!)

    (3)
    Pentagram -- z jakiegoś ;) powodu nie reklamowałem smartfonu
    z żółtą plamką na dole ekranu. Nie znalazłem też chętnych na
    kupno tego Monstera z gwarancją!!! (uważałem, że dycha to mało)

    (4)
    Overmax -- na ostatnie pytanie dotyczące akumulatora nie odpisał. :)
    (pytałem o możliwość podmiany akumulatora -- wstyd, ale nie umiem sam
    rozmontować tabletu i nie umiem znaleźć stosownego akumulatora w sklepach;
    wykręciłem 3 widoczne wkręty, ale tablet nadal trzymał się...)

    Wcześniej (tuż po kupnie) Overmax polecił mi restart całego tabletu. :)
    Odpowiedź przyszła szybko (chyba po paru dniach) ale byłą bezsensowna.

    Inni też narzekają na akumulator. (i na niechlujne wykonanie)

    > Ale o co ci chodzi? Opisałem swoje doświadczenia, pokazałem, że nie
    > jestem sam, każdy oceni wedle siebie. Ja już pentagrama nie kupię.

    Ja Tobie wierzę -- niestety.

    > Jak ci to nie przeszkadza, to sam kupuj, w końcu firma na jakichś
    > jeleniach musi zarabiać.

    I ja tak uważam. :)

    A inni? Z jakiegoś powodu Lenovo i Overmax są tanie, nawet
    bardzo tanie. Acer nie jest tani!!!

    Overmax ma już taki akumulator, że można nawet na dłuższą chwilę pozbawić go
    zasilania...
    Nie trzeba śpieszyć się przy przekładaniu wtyczek. ;)

    Ale nie jest to problem wyłącznie ogniw -- czasami energii
    starcza na kilka godzin, czasami na kilkadziesiąt sekund. :)
    Bywa, że ze 100% po chwili jest 15%, parę sekund później jest już wyłączenie...
    Ale bywa, że można grać ponad godzinę w energożerną grę. :)

    Bywa, że po samoczynnym wyłączeniu trzeba akumulator ładować dwa dni, a bywa, że
    mniej niż minutę. :)

    Overmaxa polecam z czystym sercem tym, którzy mają pieniądze przeznaczone na
    stracenie.

    Monster po wyjęciu SIMki Aero2 trzyma długo, ale grzeje się! (po wyłączeniu ekranu
    grzeje się!!!)

    -=-

    Ogólnie Overmax i Pentagram to zły wybór.
    Natomiast 1 GiB RAMek i 16 GiB ,,dysku'' przeznaczonego aplikacje to niezłe
    rozwiązanie.

    Oczywiście 2 GiB RAMek by przydało się, ale na razie wystarczy w zupełności 1 GiB.
    Natomiast mniej niż 1 GiB RAMek (Monster) to porażka. Mniej niż 1 GiB ,,dysku'' to
    ciekawostka, nie tablet czy smartfon. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2015-07-17 00:08:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" mo81m9$pt3$...@n...news.atman.pl

    > Żeby kogoś osądzić potrzeba są FAKTY

    To akurat prawda. :)

    > jak wielkość sprzedaży, ilość reklamacji, czas wykonania usługi gwarancyjnej ..
    powiedzmy że sprzedało się tych tabletów 20 tyś
    > ale wróciło tylko 500 sztuk w tym 50 osób jest niezadowolonych z obsługi to i tak
    ilość zadowolonych jest zdecydowanie powyżej
    > normy a my Polacy w genach mamy marudzenie jak to
    > źle jak to niedobrze i że wszyscy tylko nas chcą wydymać :)

    Jeśli ktoś spotkał w życiu 200 tysięcy ludzi i tylko 100 zabił
    a 300 pobił do nieprzytomności -- to chyba nieźle. ;) Jeśli ktoś
    20 lat pracował jako kasjer i ukradł tylko 0.1% tego, co przeszło
    przez jego ręce -- to chyba nieźle? ;)

    Jedne osoby wymieniają bez słowa, chociaż mówisz im, że sam zepsułeś,
    inne (jak Electro.pl) dowodzą, że jesteś wariatem. :) Opineo nie
    zamieścił moich komentarzy o Electro.pl -- stąd należy wnioskować,
    że Opineo zamieszcza tylko takie komentarze, które:

    -- albo są pozytywne
    -- albo zawierają wulgaryzmy.

    Tą metodą Opineo buduje pozytywny wizerunek firmom takim, jak Electro.pl:

    -- tylko 2% opinii negatywnych, ale te negatywne zamieszczają jakieś nieokrzesane
    chamy...

    Problem w tym, że prawda o Electro.pl może wyglądać makabrycznie.
    Być może **każdego** klienta ten sklep (Electro.pl -- oczywiście)
    jakoś oszukał, ale:

    -- część komentarzy pozytywnych to komentarze nieprawdziwe,
    -- część komentarzy pozytywnych to komentarze przedwczesne
    (gdy klient zechce je skorygować -- jest już za późno)
    -- wszystkie komentarze negatywne pozbawione wulgaryzmów są kasowane

    A jak wyglądają ceny? Electro.pl sprzedaje wyjątkowo tanio!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-07-17 00:11:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kosmos" mo8dcj$5ld$...@n...news.atman.pl

    > No, to twardy jesteś. Ja bym już raczej podziękował firmie Sony przy takim
    podejściu (najpierw olewamy, a potem - po znajomości -
    > olewamy jeszcze raz)...

    Widocznie Chris jest odporny na olewanie -- ma stosowne IP. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2015-07-17 00:15:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" mo8ego$6q9$...@n...news.atman.pl

    > Odpowiadają mi ich produkty a że trafiłem na 2 x zwaloną sztukę .. pech :( teraz
    jest uszkodzona przednia kamera (kolorowa plama
    > na 1/4 ekranu) i mogę z tym żyć co nie znaczy że nie będę reklamował tego.

    Marudzisz!!! Ile ta kamera ma pikseli? 13 mega? Ile popsutych? 25%?
    Zobacz, ile masz dobrych!!! 13*3/4=9,75 Ja nawet 8 nie mam!!!

    Podobnie z zalaniem Jaka część telefonu została zalana?
    Cały? Na pewno nie! Ile ma rdzeni? Jeśli tylko pół telefonu
    zalałeś, masz jeszcze 2 rdzenie!!! ;) A może nawet 4 rdzenie!!!

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2015-07-17 00:33:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 55a65519$0$2201$6...@n...neostrada.pl

    > Acer, poj*** Cie ?

    > Notebooka kupilem, eMachines co to przejete przez Acera zostaly.

    Ja też eMachines.

    > Windows preinstalowany, ale ja taki niedowiarek jestem, ze instaluje na nowo.
    > CD zgralem, a tam zamiast typowego windowsa jakis super program instalacyjny - wada
    nr 1.
    > I co najlepsze nie dziala.
    > Infolinia (+) twierdzi ze widac to co na dysku uszkodzone jakos, nie ma sprawy
    naprawia - trzeba im tylko wyslac komputer.
    > Do Bratyslawy. Przysla kuriera na ich koszt (+).

    Odsyłka także.

    > Nie mowie, naprawili nawet w miare szybko, ale niesmak pozostal.

    Po czym ten niesmak?

    > Zamiast podac jakis link do sciagniecia czy przyslac CD w kopercie, to tydzien bez
    komputera.

    Skoro nie umiałeś sam zainstalować -- po co Ci słać CD?
    Mnie HP zapytał, czy sam zainstaluję, jeśli mi przyśle CD. :)
    (chodziło o skaner)

    > A niech sie po drodze cos stanie, to w jakim kraju bedziesz sie awanturowal ?

    > Auchan ma asortyment ograniczony, czas pracy ograniczony, no i mam do niego z 10 km
    w jedna strone :-)

    To daleko czy blisko? Wrocław to duże miasto.
    Od krańca do krańca w linii prostej to około 25 km. :)

    http://gis.um.wroc.pl/imap/?gpmap=gp9

    -=-

    Ja zainstalowałem na eMachines to, co było. (W7Starter)
    Instalowałem wiele razy. :) (najpierw zgrałem cały dysk
    Paragonem, później miałem wielorazowe dziewictwo) Próba
    instalacji WXP nie powiodła się. Zapytałem, czy mają do
    tego jakiś Android -- odpisali, że niestety nie mają.

    Zastanów się nad tym, czy to błąd serwisu, że nie
    można na sprzęcie zainstalować czegoś typowego?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 40. Data: 2015-07-17 00:55:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Mam dostęp do google:
    > https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/ekarta-wirtu
    alna/

    I Twoim zdaniem opłaca się te 25zł rocznie?