  • Data: 2015-07-16 23:54:50
    Temat: Re: zakupy z dostawą bezpośrednio z Chin
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" mo8024$o5m$...@n...news.atman.pl

    > A po co? I tak nie uwierzysz. Zresztą maile z tamtego roku mam już wykasowane.

    (1)
    FujitsuSiemens -- około tygodnia, co najmniej dwa razy, z tym,
    że za drugim razem sprawa utknęła w miejscu na 2 dni.

    (2)
    Acer -- też około tygodnia. Jak zrozumiałem -- samolotem do Czech i z powrotem.

    Licząc czas przesyłania i czas testowania -- zdecydowanie nie ociągano się,
    zwłaszcza FS narzucił tempo ekspresowe! Powiedziałbym nawet że to praca
    w stresie. :) IMO -- w niepotrzebnym stresie. (ale co kto lubi!)

    (3)
    Pentagram -- z jakiegoś ;) powodu nie reklamowałem smartfonu
    z żółtą plamką na dole ekranu. Nie znalazłem też chętnych na
    kupno tego Monstera z gwarancją!!! (uważałem, że dycha to mało)

    (4)
    Overmax -- na ostatnie pytanie dotyczące akumulatora nie odpisał. :)
    (pytałem o możliwość podmiany akumulatora -- wstyd, ale nie umiem sam
    rozmontować tabletu i nie umiem znaleźć stosownego akumulatora w sklepach;
    wykręciłem 3 widoczne wkręty, ale tablet nadal trzymał się...)

    Wcześniej (tuż po kupnie) Overmax polecił mi restart całego tabletu. :)
    Odpowiedź przyszła szybko (chyba po paru dniach) ale byłą bezsensowna.

    Inni też narzekają na akumulator. (i na niechlujne wykonanie)

    > Ale o co ci chodzi? Opisałem swoje doświadczenia, pokazałem, że nie
    > jestem sam, każdy oceni wedle siebie. Ja już pentagrama nie kupię.

    Ja Tobie wierzę -- niestety.

    > Jak ci to nie przeszkadza, to sam kupuj, w końcu firma na jakichś
    > jeleniach musi zarabiać.

    I ja tak uważam. :)

    A inni? Z jakiegoś powodu Lenovo i Overmax są tanie, nawet
    bardzo tanie. Acer nie jest tani!!!

    Overmax ma już taki akumulator, że można nawet na dłuższą chwilę pozbawić go
    zasilania...
    Nie trzeba śpieszyć się przy przekładaniu wtyczek. ;)

    Ale nie jest to problem wyłącznie ogniw -- czasami energii
    starcza na kilka godzin, czasami na kilkadziesiąt sekund. :)
    Bywa, że ze 100% po chwili jest 15%, parę sekund później jest już wyłączenie...
    Ale bywa, że można grać ponad godzinę w energożerną grę. :)

    Bywa, że po samoczynnym wyłączeniu trzeba akumulator ładować dwa dni, a bywa, że
    mniej niż minutę. :)

    Overmaxa polecam z czystym sercem tym, którzy mają pieniądze przeznaczone na
    stracenie.

    Monster po wyjęciu SIMki Aero2 trzyma długo, ale grzeje się! (po wyłączeniu ekranu
    grzeje się!!!)

    -=-

    Ogólnie Overmax i Pentagram to zły wybór.
    Natomiast 1 GiB RAMek i 16 GiB ,,dysku'' przeznaczonego aplikacje to niezłe
    rozwiązanie.

    Oczywiście 2 GiB RAMek by przydało się, ale na razie wystarczy w zupełności 1 GiB.
    Natomiast mniej niż 1 GiB RAMek (Monster) to porażka. Mniej niż 1 GiB ,,dysku'' to
    ciekawostka, nie tablet czy smartfon. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'