  • 31. Data: 2011-07-04 13:30:59
    Temat: Re: zakupione auto od kombinatora
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Amir <d...@g...pl> napisał(a):

    > jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat

    Załóż na przednią oś dwie nowe (koniecznie niekierunkowe) opony to się
    przekonasz.
    Można się bawić też w zamianę tych, co masz opon miejscami - może taniej ale
    więcej roboty i nie zawsze się uda.

  • 32. Data: 2011-07-04 13:41:06
    Od: "BrunoJ" <b...@g...pl>

    Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Moje ogloszenie - auto sprzedane w jeden dzien. Pierwszy klient kupil. Wiec
    > mozna uczciwie.
    >
    > http://allegro.pl/honda-civic-1993-1-5-vtec-e-klima-
    i1654322336.html

    > Dysiek

    Oczywiscie ze mozna, chociaz wcale specjalnie sie nie rozpisales np nie wynika
    ile kkm przejechales osobiscie, co w tym czasie duzego naprawiales, a czego
    nie naprawiales a wiadomo ze sie konczy. Tyle ze i ty i ja wiemy ze to jest
    bez znaczenia przy aucie w cenie telefonu komorkowego...
    Wczesniej byla mowa o kilkuletnim aucie po leasingu. Inni odbiorcy, inne
    pieniadze, inne konkurencyjne oferty.

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg

  • 33. Data: 2011-07-04 13:42:02
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Udalo się na google earth namierzyc wlasciciela z miemiec.
    ten fragment jest najbardzie interesujący. wykracza poza moje pojmowanie
    świata. mógłybś proszę przybliżyć szczegóły? jak diagnostyka umożliwia
    odnalezienie właściciela?

    ToMasz

    PS
    Całą sprawę raczej wygrasz w sądzie, ale to długa droga

  • 34. Data: 2011-07-04 14:02:16
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-04 12:10, Amir pisze:

    > jak da sie zrobic aby jezdzil prosto to olejemy temat

    Najpierw opublikuj tu VIN i zdjęcia tego samochodu, skoro tak nie lubisz
    nieuczciwych handlarzy.

    A tak ogólnie:
    1) nie daje się zaliczek handlarzom na zdjęcie, obiecankę, cokolwiek;
    miałeś dużo szczęścia, że już na tym etapie nie zakończyła się twoja z
    nim przygoda
    2) nie płaci się za samochód bez jego uprzedniego sprawdzenia (ciekawe
    tylko, co ów "zaufany" zrobiłby z twoimi 8 kzł?)
    3) nie daje się pieniędzy osobie, która nie figuruje w umowie

    I tak masz szczęście - pomimo tych wszystkich błędów masz jednak
    samochód i to w dodatku na pierwszy rzut oka wyglądający na niekradziony
    (?).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 35. Data: 2011-07-04 15:34:26
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Ciesz sie, ze w ogole masz samochod, a nie wtopiles 8kPLN w ciemno.

    --
    venioo

  • 36. Data: 2011-07-04 15:44:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Oczywiscie ze mozna, chociaz wcale specjalnie sie nie rozpisales np nie
    > wynika
    > ile kkm przejechales osobiscie,

    od wymiany rozrzadu jak kupilem - czyli 75 tys

    > co w tym czasie duzego naprawiales, a czego
    > nie naprawiales a wiadomo ze sie konczy.

    Te Hondy to bylo mistrzostwo swiata - przez 6 lat wymienilem przeguby i
    cewke zaplonowa. Reszta to rzeczy eksploatacyjne. Inwestycji w klime nie
    licze - bo ta nie byla najlepszej jakosci.

    > Tyle ze i ty i ja wiemy ze to jest
    > bez znaczenia przy aucie w cenie telefonu komorkowego...

    Dokladnie, za 2,5 tys to i tak za duzo sie napisalem :-)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 37. Data: 2011-07-04 16:01:37
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Miał byc zaufany :)

    Nie ma takiej możliwości. Niestety :-(
    Na uczciwości nie zarobi. Na bezczelności - jak najbardziej. Tak jest od
    dawien dawna. Ci którzy starali się być uczciwi wygineli jak dinozaury.

  • 38. Data: 2011-07-04 18:10:51
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kamil/Endurorider.pl"

    > Coś tu nie pasuje - Amira spotkała przykra niespodzianka, zamiast mu
    > współczuć i próbować pomóc będziesz się wyśmiewał z jego naiwności?
    > Powiadasz, że z Ciebie niezły cwaniak?

    Powiadam, że nigdy bym nie kupił samochodu od "kolegi kolegi handlarza" bez
    bardzo dokładnego sprawdzenia co jest grane. Skoro stać go na wydatek rzędu
    50k PLN zatem głupi nie jest, ale teraz będzie ostrożniejszy.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2011-07-04 18:49:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Prawdopodobnie sprawa cywilna czeka, czy ktos mial podobna sytuacje i
    > odzyskal pieniądze?

    kto płacił akcyze?
    Ty (znaczy sie ten kupujący w polsce) czy handlarz?

    Jak Ty (znaczy sie ten kupujący) to sprawa cywilna może sie dla kupującego
    źle skończycm bo umowe formalnie sfałszowałeś Ty (znaczy sie ten kupujący).

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 40. Data: 2011-07-04 19:31:01
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-07-04 10:54, Amir pisze:
    > Wyglądało to tak, ze znajomy z pracy polecił mi swojego kolegę
    > zaufanego, handlarz dostal zaliczkę 8k, szukał auta dla nas, wyslal zdjęcia
    > auta czy moze byc i podoba
    > się, odpowiedz była, taka, ze jak nie bite i sprawne techniczne to brać,
    > Dostarczył auto do domu na lawecie wstępnie wyglądało wszystko wporządku.
    > Zabral kase i pojechał.

    Spoko, handlarz ma nową zajebistą historię do opowiadania kumplom przy
    piwie.

    Oczywiście najprostsza metoda to opchnięcie syfa ale to będzie trudne bo
    takiego dobrego klienta co uwierzy na słowo ciężko trafić ;) Z drugiej
    strony jak rzetelnie opiszesz stan to stracisz sporo kasy.

    Może pomęcz znajomego z pracy, jak handlarz to jego bliski znajomy albo
    rodzina to może coś zdziała. Wyciągnij z niego jak najwięcej informacji
    o oszuście, numery telefonów i adresy rodziny itp. - męcz ich, opowiadaj
    wszystkim co się stało. Może handlarz tylko sobie dorabia sprowadzaniem
    złomu i normalnie jest na etacie, wtedy męczyć też pracodawcę. Jeśli
    gość ma coś na sumieniu to może urząd skarbowy by go załatwił?
    Oczywiście musisz się liczyć z odwetem ;)

    Możesz też ukraść mu dowód i wziąć 50 kafli w Providencie to będzie miał
    chłop dobrą lekcję życia ;)

    Prawnie to nie wiem czy coś można zdziałać.

    Ogólnie to w czarnej dupie jesteś, wyrazy współczucia. Napisz za jakiś
    czas czy coś dałeś radę zrobić w tej sprawie.

    --
    kamil d