  • 1. Data: 2011-07-03 22:34:15
    Temat: Trasa Poznań - Katowice, którędy?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Witam wszystkich serdecznie.

    Pod koniec miesiąca będę musiał przejechać się z Poznania do Katowic i z
    powrotem (na szczęście nie jednego dnia). Którędy lepiej jechać?

    Poznań -> Łódź -> Kraków? czy może Poznań -> Wrocław -> Katowice ->
    Kraków?

    Słyszałem, że na gierkówce są spore wykopki i generalnie kiepsko się
    tamtędy jeździ. Doradźcie proszę.

    Tomek

  • 2. Data: 2011-07-03 22:46:27
    Temat: Re: Trasa Poznań - Katowice, którędy?
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    Chodziło mi oczywiście o trasę Poznań - Kraków, a nie Poznań - Katowice,
    tak czy inaczej różnica jest pomijalna ;)

  • 3. Data: 2011-07-03 23:14:33
    Od: Gryngol <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-03 22:46, Tomasz Stiller pisze:
    > Chodziło mi oczywiście o trasę Poznań - Kraków, a nie Poznań - Katowice,
    > tak czy inaczej różnica jest pomijalna ;)

    Kaszel, leć na Wrocek, teraz chyba otworzyli jakąś obwodnice i omija się
    miasto

  • 4. Data: 2011-07-03 23:22:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-03 22:46, Tomasz Stiller pisze:
    > Chodziło mi oczywiście o trasę Poznań - Kraków, a nie Poznań - Katowice,
    > tak czy inaczej różnica jest pomijalna ;)

    Przez Wrocław.

  • 5. Data: 2011-07-04 10:41:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]
    > powrotem (na szczęście nie jednego dnia). Którędy lepiej jechać?
    >
    > Poznań -> Łódź -> Kraków? czy może Poznań -> Wrocław -> Katowice ->

    Ta druga to 50 km bliżej.
    Czas przejazdu pewnie krótszy, cena niższa, bo autostrada darmowa.