  • 1. Data: 2011-07-04 09:01:17
    Temat: Mulacy escort - cd
    Od: "Mikolaj Jopczynski, TOL" <m...@g...com>

    Witajcie,

    Dzisiaj rano po odpaleniu auta musialem na chwilke z niego wyjsc.
    Uslyszalem taki pisk/szumienie w okolicach wydechu. Cos jakby dzwiek
    przetwornicy.

    I tak sobie pomyslalem, czy moje problemy z brakiem mocy, nie sa
    spowodowane zatkanym katalizatorem (jezeli byl juz montowany: '96) lub
    jakims innym zonkiem w wydechu - i ten pisk to spaliny, ktore "chca" sie
    wydostac, a cos je blokuje?

    http://www.youtube.com/watch?v=B4Mgy2AE2bg

    Tak wyglada "przyspieszanie", a raczej proba nieudana.

    M.

  • 2. Data: 2011-07-04 09:23:07
    Temat: Re: Mulacy escort - cd
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-07-04 09:01, Mikolaj Jopczynski, TOL pisze:
    > Dzisiaj rano po odpaleniu auta musialem na chwilke z niego wyjsc.
    > Uslyszalem taki pisk/szumienie w okolicach wydechu.

    A nie zatkal ci ktos wydechu? ;)

  • 3. Data: 2011-07-04 09:33:41
    Od: "Mikolaj Jopczynski, TOL" <m...@g...com>

    W dniu 2011-07-04 09:23, neoniusz pisze:

    > A nie zatkal ci ktos wydechu? ;)

    Z wydechu nic nie "wystaje" - na tyle na ile moge zapuscic tam zurawia
    tez nic nie widze...

    M.

  • 4. Data: 2011-07-04 10:07:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-04 09:33, Mikolaj Jopczynski, TOL pisze:

    > Z wydechu nic nie "wystaje" - na tyle na ile moge zapuscic tam
    > zurawia tez nic nie widze...

    Koniecznie sprawdź czy w domu masz wszystkie koce całe.

    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 5. Data: 2011-07-04 10:08:58
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski, TOL" <m...@g...com> napisał
    w wiadomości news:iurofs$eid$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > spowodowane zatkanym katalizatorem (jezeli byl juz montowany: '96) lub
    > jakims innym zonkiem w wydechu - i ten pisk to spaliny, ktore "chca" sie

    benzyna?
    jak tak, to pompa paliwa jest z tylu. jak siada, to ak piszczy dziwnie
    nazwenatrz.
    tak mielismy z kolega w essim.

    zobacz sobie na ten temat. bo moze to to;)

    wystarczy że jest przytkana, albo co.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 6. Data: 2011-07-04 22:16:51
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-04 09:01, Mikolaj Jopczynski, TOL pisze:

    > Tak wyglada "przyspieszanie", a raczej proba nieudana.
    No tak...jak maluch...miałem tak w Escorcie w 2 przypadkach:
    - pierwszy to zatkany katalizator, rozsypał się wkład. Przed ostateczną
    agonią nie udawało się podjechać pod górkę;
    - drugi to padnięte przednie łożysko, do tego stopnia, że kołpak prawie
    spłynął na feldze.

    M.

  • 7. Data: 2011-07-05 14:52:42
    Od: venioo <p...@o...eu>

    Sprawdz (czyli podmien na chwile na sprawny albo podepnij do komputera o
    ile escort cos takiego umozliwia) przeplywomierz czy masz sprawny.

    --
    venioo