  • 11. Data: 2013-11-12 18:30:33
    Temat: Re: zakup żarówki 16W - problem z dostępnością
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-12 18:12, jerzu pisze:
> [...]
    -17631-w16w.jpg

    > No, banalne. Ja mam z tyłu żarówkę dwuwłoknową 21/4W. Też na żadnej
    > stacji nie kupisz :)

    A ja nie wiem jakie mam, bo się od nowości nie spaliły ;)

  • 12. Data: 2013-11-12 23:56:36
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 18:12, jerzu pisze:

    -17631-w16w.jpg

    > No, banalne. Ja mam z tyłu żarówkę dwuwłoknową 21/4W. Też na żadnej
    > stacji nie kupisz :)

    21/4W? A nie zwykła PY21/5W? Jeśli ta druga, to tego w marketach leży na
    kilogramy. Tylko zwykle to jakiś Hi-Tec czy inne Bottari. Z rzadka trafi
    się Philips.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2013-11-12 23:59:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-12 18:30, Artur Maśląg pisze:

    >>> http://www.neonplus.pl/files/12v-16w-w2-1x9-5d-narva
    -17631-w16w.jpg

    > A ja nie wiem jakie mam, bo się od nowości nie spaliły ;)

    Niemożliwe. Ktoś Ci je wymienia bez twojej wiedzy. Producenci żarówek
    swój spisek uskuteczniają i basta. :P

  • 14. Data: 2013-11-13 00:15:03
    Od: tá´Ź

    sqlwiel wrote:

    > Bo mu się klosze stopią? (Czasami trzyma się naciśnięty hamulec
    > kilkadziesiąt sekund lub dłużej...)

    Chyba muzg Ci się stopił.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2013-11-13 00:16:03
    Od: tá´Ź

    Yogi\(n\) wrote:

    > Czy auto to yaris? ;-)

    Tak, Hyundai Sonata Yaris.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 16. Data: 2013-11-13 00:17:22
    Od: tá´Ź

    jerzu wrote:

    > No, banalne. Ja mam z tyłu żarówkę dwuwłoknową 21/4W. Też na żadnej
    > stacji nie kupisz :)

    Można założyć 21/5W, tylko trzeba jeden bolec spiłować.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2013-11-13 00:30:50
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2013-11-11 23:57, gobo pisze:
    > Ostatecznie odwiedziłem 12 stacji paliw:

    Na stacjach są tylko żarówki 100%-typowe. Ja HB4 do mojej Corolli kupuje
    tylko w motoryzacyjnych bo znudziło mi się pytać o nie na stacjach.

  • 18. Data: 2013-11-13 07:26:35
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 13 listopada 2013 00:17:22 UTC+1 użytkownik tᴏ napisał:

    > Można założyć 21/5W, tylko trzeba jeden bolec spiłować.

    Proponuję nic nie kombinować tylko kupić odpowiednie żarówki.
    W moim poprzednim aucie były powciskane (przez poprzedniego właściciela) żarówki
    21/5W zamiast 21/4W. Zapalały się co jakiś czas kontrolki ESP i kontroli silnika,
    komputer wskazywał uszkodzony włącznik świateł stop, a prawdziwym powodem tego cyrku
    były właśnie niewłaściwe żarówki.
    Kupiłem komplet w sklepie z częściami Bosch i problem został rozwiązany.

  • 19. Data: 2013-11-13 08:29:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-13 00:15, t? pisze:

    > Chyba muzg Ci się stopił.

    Naprawdę nie widziałeś kloszy nadtopionych żarówkami świateł stop? Nie
    patrzysz, niedowidzisz, czy nie jeździsz?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 20. Data: 2013-11-13 09:13:06
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Naprawdę nie widziałeś kloszy nadtopionych żarówkami świateł stop? Nie
    > patrzysz, niedowidzisz, czy nie jeździsz?

    ROTFL, wkladales tam 100W halogeny ?:)