  • 21. Data: 2015-10-15 09:00:26
    Temat: Re: zakup uszkodzonego samochodu przez laika
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Może śmieszna teoria podchodząca pod spiskową, ale... Jak swego czasu
    > odwiedzałem ze znajomym komisy, to odnieśliśmy wrażenie ze 2-3 razy, że
    > samochód był po dość poważnych naprawach blacharskich, a miał zostawione
    > lekko porysowane np. drzwi lub zderzak czy inną pierdołę na wabia :)
    > Człowiek się skupi na tej małej rysce i z góry uważa, że to właśnie była
    > przyczyna sprzedaży auta. Trzeba uważać, bo to dżungla :)

    to nie teoria spiskowa. sa takie uszkodzenia zostawiane na wabia.

  • 22. Data: 2015-10-15 10:58:54
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2015-10-15 o 09:00, sirapacz pisze:

    > to nie teoria spiskowa. sa takie uszkodzenia zostawiane na wabia.

    I dlatego warto jechać po samochód z jakimś specem od danej marki co i
    komputer podłączy i chłodnym okiem spojrzy na wóz. Ja 5 razy odbyłem
    taką podróż i za 6 razem udało się wybrać niezajeżdżonego VelSatisa.

    --
    sandman

  • 23. Data: 2015-10-15 12:32:58
    Od: Franc <k...@t...wp.pl>

    Yogi(n) formulated the question :
    > Wklepałem w Ottomoto
    > Wklep w allegro

    Wklep jeszcze gratka.pl
    Jak szukałem auta dla siebie, to na gratce były egezmplarze których ani
    na otomoto ani na allegro nie było.

    --
    Franc

  • 24. Data: 2015-10-15 12:57:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2015-10-15 o 12:32, Franc pisze:
    > Yogi(n) formulated the question :
    >
    > Wklep jeszcze gratka.pl
    > Jak szukałem auta dla siebie, to na gratce były egezmplarze których ani
    > na otomoto ani na allegro nie było.
    ale na gratce masz w znacznej mierze komisy. a tu chodzi o wyfiltrowanie
    ich i zwiększenie szans na ogłoszenie od właściciela

  • 25. Data: 2015-10-15 14:01:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Nie znając się dobrze masz dużą szansę na zakup samochodu, w którego
    > porządną naprawę trzeba włożyć 3x tyle, ile ci się wydaje. A to i tak
    > przy założeniu, że cała reszta oprócz widocznych uszkodzeń jest OK. A
    > wszelkie okazje, które da się połatać po taniości są rozdrapywane przez
    > handlarzy na pniu. Ja tam bym się nie pchał.

    No własnie tez mnie to zawsze zastanawiało - po co handlarz miałby
    sprzedawac trzepniete auto ktore w miare tanio mozna doprowadzic do dobrego
    stanu...?

    Aczkolwie nie mówie ze sie nie da - dwóch znajomych kupiło niedawno auto z
    walnietymi silnikami. Stwierdzili, ze nawet jak włoża 10 w naprawe
    (wymiane) to maja pewne auto z pewnym silnikiem.

  • 26. Data: 2015-10-15 16:22:22
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2015-10-15 14:01, Budzik wrote:

    > Aczkolwie nie mówie ze sie nie da - dwóch znajomych kupiło niedawno auto z
    > walnietymi silnikami. Stwierdzili, ze nawet jak włoża 10 w naprawe
    > (wymiane) to maja pewne auto z pewnym silnikiem.

    tylko skad pewnosc ze silnik do przekladki jest 100% OK?
    Dopoki sie nie przelozy to pewnosci raczej brak. A raczej nikt nie da
    na uzywke dlugiej gwarancji, albo gwarantuje zwrot wszystkich
    poniesionych kosztow jesli jednak cos jest nie tak.

    "panie, jak sprzedawalem ten silnik to byl igla, a co pan
    podczas albo po przekladce z nim robiles to ja nie wiem".

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2015-10-15 22:47:20
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

    > to niema tematu. za 30 tyś spokojnie znajdziesz auto nie zajechane, w
    przebieg do 150 tys
    do 5 lat
    pierwszy właściciel
    kombi
    do 35 tys zł

    http://tiny.pl/gm253

    wynik 47 aut na całą polskę !!!!!!!!!!!

    Z czego połowa to albo w na drugim końcu polski
    a druga pierwszy właściciel to był ale w Niemcczech

    a musi być kombi?

    tu masz ofertę, łap póki wisi, trochę znegocjujesz w dół.
    za źródło ręczę ;)

    http://otomoto.pl/oferta/volkswagen-transporter-furg
    on-mixed-lifting-ID6ycbnt.html